مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن تیم فوتبال اساسونای اسپانیا عصر امروز چهارشنبه در تمرین تیم فوتبال نونهالان ایران حضور یافت.

 

در راستای حضور بازیکنان مطرح کشورمان در تمرینات تیم‌های پایه کریم باقری، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز چهارشنبه در محل تمرین تیم فوتبال نونهالان در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و عملکرد بازیکنان این تیم را به تماشا نشست.

 

وی که روز گذشته هم در تمرینات این تیم حضور یافته و برای بازیکنان صحبت کرده بود امروز تنها نظاره‌گر برنامه‌های آماده سازی نونهالان بود.

 

شاگردان مصطفی قنبرپور در حالی تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی پیگیری کردند که فرزند کریم باقری هم به عنوان میهمان در تمرین امروز حضور داشت.

 

از سوی دیگر مسعود شجاعی هافبک ملی پوش تیم فوتبال اساسونای اسپانیا نیز در تمرین تیم نونهالان حضور یافت و برای دقایقی با بازیکنان این تیم صحبت کرد.

 

شجاعی در صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان تیم نونهالان گفت: اگر به تلاش خود ادامه داده، با دقت دستورات کادر فنی را اجرا کنید و دور از حاشیه‌ها باشید می‌توانید در فوتبال حضور یافته و آینده خوبی پیش رو داشته باشید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)