کالدرون، مانوئل و متسو همچنان گزینه های خارجی پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : مدیر راهبری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به رویانیان گفته ام شخصا با برونو متسو برای هدایت پرسپولیس مذاکره می کنم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی پروین در خصوص انصراف از سرمربیگری پرسپولیس، گفت: صبح امروز به دفتر رویانیان رفتم و مشاهده کردم یک برگه استعفا از سوی او تایپ شده ، آماده بود و روی میز کار رویانیان گذاشته شده بود.

 

به ایشان گفتم اگر شما نباشید من هم نیستم و او را از استعفا منصرف کردم. ماجرای من مثل مایلی کهن شد که یک هفته پس از سرمربیگری در تیم ملی از این سمت انصراف داد.

 

وی افزود: تصمیم گرفتیم طی روزهای آینده اگر بتوانیم یک سرمربی خارجی استخدام کنیم چون زمان زیادی نداریم و اگر نتوانستیم یک مربی ایرانی با کادرفنی قوی مشخص کنیم خود من هم بالای سر آن ها باشم و به کارشان نظارت کنم. كمیته فنی زیر نظر من تشكیل جلسه خواهد داد، اما هنوز زمان تشكیل آن مشخص نیست زیرا می خواهیم با دقت نفرات را انتخاب كنیم.

 

عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص گزینه های سرمربیگری پرسپولیس، گفت: كالدرون، متسو و خوزه مانوئل گزینه های خارجی ما هستند و در حال حاضر باید مذاكرات خود را با آنها ادامه دهیم.

 

وی تصریح كرد: در صورتی كه با این گزینه ها به توافق نرسیم، با گزینه ایرانی خود مذاكرات را ادامه خواهیم داد. به آقای رویانیان گفتم به این شرط متسو را برای مذاکره بیاورید که من خودم شخصا با او مذاکره کنم و رویانیان به عنوان مدیرعامل آن بالا باشد.

 

وی افزود : از هواداران پرسپولیس می خواهم صبور باشند و با این تیم عشق کنند. می خواهیم تیمی داشته باشیم که با اختلاف 3، 4 گل رقبا را شکست بدهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)