مرجع خبری پرسپولیس : مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ورزشگاه انقلاب کرج هیچ مشکلی برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر فوتبال ندارد.

 

 بهروز منتقمی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص آخرین شرایط ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج اظهار داشت:

 

مشکلات و نواقص ورزشگاه انقلاب برطرف شده است و تنها مشکلی که در حال حاضر برطرف نشده نور ورزشگاه است که قرار تا آغاز بازی های لیگ برتر این مشکل هم برطرف شود.

 

وی ادامه داد:ما نواقصی که از سوی بازرسان AFC  مطرح شده بود را بر طرف کرده و دیگر مشکل خاصی از نظر امکانات برای میزبانی در رقابت های لیگ برتر نداریم.

 

منتقمی در خصوص میزبانی سایپای البرز در رقابت های لیگ برتر فوتبال از تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: حق سایپا و مردم استان البرز است که در دیدار های خانگی میزبانی دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران باشند در حال حاضر ورزشگاه انقلاب هیچ مشکلی با میزبانی ندارد و در فصل جدید استان البرز میزبان استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: طی روزهای آینده مذاکراتی با شورای تامین و نیروی انتظامی خواهیم داشت و با توجه به قرعه کشی لیگ برتر و برگزاری دیدار سایپای البرز و استقلال در هفته دوم به میزبانی سایپا تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در این دیدار میزبانی خوبی را انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)