مرجع خبری پرسپولیس : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: محمد رویانیان در مصاحبه صبح امروزش به هیچ عنوان به مربیان داخلی بی‌احترامی نکرده است.

 

حمیدرضا غریب با اشاره به بازتاب صحبت‌های صبح امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در برخی رسانه‌ها اظهار داشت: متأسفانه برخی اوقات از حسن نیت رویانیان سوء استفاده‌‌ می‌شود.

 

در شرایطی که رویانیان بسیار شفاف برای رسانه‌ها و مردم صحبت کرد اما متأسفانه برخی‌ از این صحبت‌ها سوء‌ استفاده‌ کردند که با آنها برخورد جدی خواهیم کرد.

 

وی افزود: در سؤالی از رویانیان پرسیدند با توجه به صحبت‌هایی که می‌کنید گزینه‌ ایرانی شانسی برای حضور در پرسپولیس دارد یا خیر که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت شاید من فردا در دنیا نباشم، هیچ کس از فردای خود باخبر نیست و باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد اما متأسفانه برخی از این گفته رویانیان سوء برداشت کردند تا شأن مربیان ایرانی زیر سؤال برود.

 

غریب ادامه داد: به هیچ عنوان رویانیان به مربیان ایرانی توهین نکرده، علی دایی، مایلی کهن، درخشان و همه مربیان ایرانی برای باشگاه پرسپولیس قابل احترام هستند و امیدواریم در این شرایط حساس و در شرایطی که مدیرعامل باشگاه با همه روراست است برخی‌ها به دنبال شیطنت رسانه‌ای نباشند تا رویانیانو باشگاه  بهترین انتخاب را برای پرسپولیس داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)