مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپوليس با بيان اينكه هيچ استرسي از بازي كردن در چنين تيم بزرگي ندارد، گفت: بيشتر از آنچه كه استرس داشته باشم، براي بازي در پرسپوليس هيجان دارم.

 

حسين ماهيني درباره تمرينات آماده‌سازي تيم فوتبال پرسپوليس پيش از شروع رقابت‌هاي ليگ برتر اظهار كرد: دومين روزي است كه به تمرينات آمده‌ام و انجام برنامه‌هاي بدنسازي مختلف را در دستور كار داريم.

 

الان فشار بدني روي بازيكنان بالاست و اين طبيعي است. اميدوارم در دو هفته آينده بتوانيم همين روند را ادامه دهيم تا تمرين‌هاي بدنسازي پيش از فصل را به خوبي پشت سر گذاشته باشيم. براي هر فوتباليستي لازم است كه پيش از ليگ چنين تمريناتي را انجام دهد. من همه تلاشم را مي‌كنم كه به بيشترين آمادگي برسم.

 

وي درباره حضورش در كنار بازيكنان بزرگي چون مهدي مهدوي كيا، علي كريمي و… در پرسپوليس گفت: باعث افتخار هر بازيكني است كه كنار چنين بازيكنان بزرگي از فوتبال ايران كار كند. اين بازيكنان رابطه خوبي با ساير نفرات دارند و براي بازيكناني چون من انگيزه زيادي مي‌شود كه رقابت كنم و تلاش كنم همواره جزو نفرات اصلي تيم باشم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه پرسپوليس با اين همه ستاره بايد چه مسيري را در پيش گيرد كه دچار حاشيه نشود، گفت: فكر مي‌كنم در تيم‌هاي ديگر هم بازيكنان ستاره كم نيستند. از اين نظر تيم‌هاي متعددي در ليگ حضور دارند كه از نظر تركيب بازيكنان و داشتن بازيكنان بزرگ شبيه پرسپوليس هستند و نفرات مشابه تيم ما دارند. بنابراين تركيب فعلي پرسپوليس را غير طبيعي نمي‌دانم و ما مي‌توانيم با حضور بازيكنان باتجربه بزرگي كه در تيم هستند، گام‌هاي بزرگي برداريم.

 

ماهيني در ارزيابي‌اش از حضور سرمربي جديد در پرسپوليس گفت: قبول دارم آمدن سرمربي جديد كمي دير شده است اما به طور طبيعي پيش از هر فصل بيشتر مربي بدنساز با بازيكنان كار مي‌كند. دوره بدنسازي بايد تمام شود تا سرمربي برنامه‌هاي تاكتيكي را روي تيم پياده كند. بنابراين پرسپوليس فعلا مشكل چنداني را از اين بابت حس نكرده است و اميدوارم به زودي هم سرمربي جديد انتخاب شود.

 

اين مدافع در پاسخ به اين سوال كه از بازي كردن در تيم پرمخاطبي چون پرسپوليس استرس نداري گفت: بيشتر از آنچه كه بخواهم استرس داشته باشم، هيجان دارم. همه تلاشم را مي‌كنم تا بازيكن خوبي در پرسپوليس باشم. اميدوارم اين اتفاق بيفتد. هرچند مي‌دانم براي هر بازيكني قرار گرفتن در تركيب اصلي پرسپوليس و موفق بودن در اين تركيب سخت است.

 

وي با بيان اينكه قانون سقف قراردادها را در توافقاتش با مسئولان پرسپوليس رعايت كرده درباره اولين بازي اين تيم در ليگ مقابل نفت آبادان گفت: تيم صنعت نفت هواداران پرشوري در آبادان دارد و با تجربه‌اي كه دارم مي‌دانم بازي كردن در آبادان براي هر تيمي سخت است. فقط اميدوارم بتوانيم در هفته اول با دست پر از آبادان خارج شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)