مرجع خبری پرسپولیس : نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: بهتر است، پرسپولیسی ها هرچه سریعتر سرمربی خود را انتخاب كنند زیرا زمان مسابقات تغییر نخواهد كرد.

 

سید هادی آیت الهی در خصوص صحبت های محمد رویانیان مبنی برعدم برگزاری مسابقات لیگ در ماه مبارك رمضان، گفت: چه اشكالی دارد كه این مسابقات بعد از اذان برگزار شود، مگر در سال های گذشته مشكلی پیش می آمد؟

 

 

وی ادامه داد: مسئولان پرسپولیس زودتر سرمربی خود را انتخاب كنند تا با آمادگی كامل در مسابقات لیگ حاضر شوند زیرا زمان آن تغییر نخواهد كرد.

 

 

نایب رییس فدراسیون فوتبال در خصوص شایعات اخیر مبنی بر درخواست كی روش از فدراسیون فوتبال برای تعطیلی لیگ گفت: این مساله صحت ندارد و تنها جام حذفی در لیگ جدید برگزار نخواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سئوال كه فدراسیون فوتبال زیاد از كی روش حرف شنوی دارد، تصریح كرد: ما به فكر تیم ملی خودمان هستیم و می خواهیم خواسته مردم كه رفتن به جام جهانی است تحقق یابد.

 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینكه ایا مسئولان فدراسیون فوتبال پس از دیدار با قطر احساس خطر كرده اند، اظهار داشت: واقعیت فوتبال ما همین بود كه در دیدار با قطر دیدیم و باید با تمرین بیشتر بازیكنان هماهنگ تری را روانه میدان كنیم.

 

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال تاكید كرد: منتظر حضور كی روش هستیم تا با برنامه ریزی دقیقی خود را برای بازی های آینده آماده كنیم.

 

آیت الهی در خصوص اینكه گفته می شود متسو گزینه سرمربیگری پرسپولیس منشوری است، خاطرنشان كرد: این حرف به هیچ عنوان صحیح نیست، زیرا این مربی در ایران تا كنون فعالیتی نداشته است و نمی تواند منشوری باشد.

 

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال كه ورود بی اندازه كی روش به حواشی آیا به تیم ملی ما ضربه نخواهد زد، گفت: او علاقه ای به حاشیه ندارد و بعضی ها می خواهند سرمربی تیم ملی را وارد حاشیه كنند.

 

وی در خصوص اینكه گفته می شود فدراسیون فوتبال بی اندازه از كی روش حرف شنوی دارد، اظهار داشت: اگر فردی این صحبت را به زبان می آورد نشان می دهد اصولی صحبت نكرده و به هیچ عنوان اینگونه نیست.

 

آیت الهی در خصوص عملكرد تیم فوتبال زیر 22 سال در دیدار مقابل مالدیو، افزود: برد بسیار خوبی را بدست آوردیم و ما امیدوارم بیشترین بازیكنان از این تیم به تیم ملی بزرگسالان تزریق شوند.

 

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال با اشاره به برخورد جدی این فدراسیون با دلالان، گفت: ما اسامی آنها را ابلاغ كرده ایم و یك نمونه نیز در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است. اطمینان داشته باشید تا آخرین لحظه پای حرف خود ایستاده ایم.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)