اسمش را نمی دانم اما مربی آرژانتینی شانسش بیشتر است!

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت: قرار است رویانیان از بین دو گزینه، نام سرمربی تیم را امشب به من بگوید.

 

علی پروین در پایان نشست پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا باید از سردار رویانیان تشکر کنم. هر مدیری که به پرسپولیس می‌آمد، هیچ‌کدام از پیشکسوتان در اطراف باشگاه دیده نمی‌شدند اما امروز 10، 12 نفر از پیشکسوتان نسل قدیم و جدید دور هم جمع شدند و صحبت‌های خود را مطرح کردند.

 

وی در مورد شانس علی دایی برای سرمربیگری پرسپولیس گفت:‌ گزینه‌های ما خارجی هستند.

 

پروین در مورد اینکه زمان زیادی از دست رفته اظهار داشت: قبول دارم وقت زیادی را از دست دادیم. دنیزلی 10، 15 روز ما را سرکار گذاشت و مدام امروز و فردا می‌کرد و از این مسئله لطمه خوردیم. با آمدن مربی جدید زمان داریم.

 

پروین در مورد حضور نادر باقری و کرمانی مقدم به عنوان مربیان جدید پرسپولیس از سوی محسن عاشوری گفت: عاشوری اعلام کرده است؟!  از طرف چه کسی این را اعلام کرده؟ در جلسه امروز ما هیچ بحثی در مورد عاشوری نشد زیرا هر کدام از این مربیان که می‌آیند 3،4 دستیار با خودشان می‌آورند.

 

پروین با اشاره به کمیته فنی عنوان کرد: کمیته فنی قشنگی شده بود. بچه‌ها همه راضی بودند و امیدوارم این راه ادامه پیدا کند.

 

وی در مورد اینکه مثل انتخاب سرمربی فصل گذشته نشود که 4 صبح از مربی بخواهند گفت: از بین این دو گزینه، یک نفر حداکثر تا ساعت 3 و 4 فردا بعدازظهر انتخاب می‌شود.

 

 

وی در مورد انتخاب سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: رویانیان امشب از بین دو گزینه پرتغالی و آرژانتینی (کالدرون یا مانوئل خوزه) یکی را به من اعلام می‌کند و من نام او را به پیشکسوتان باشگاه می‌گویم. هر کدام از این دو مربی انتخاب شوند، یکی دو نفر از بچه‌ها را هم کنارشان می‌گذاریم. من اسم آنها را بلد نیستم! یکی گزینه پرتغالی و دیگری آرژانتینی است که شانس مربی آرژانتینی بیشتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)