مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سابق تيم فوتبال پرسپوليس همچنان معتقد است كه مربي ايراني براي پرسپوليس بهتر از مربي خارجي است.

 

محمود خوردبين پس از اتمام جلسه‌ي كميته ي فني باشگاه پرسپوليس كه به منظور انتخاب سرمربي جديد اين تيم تشكيل شده بود گفت: گزينه داخلي كاملاً منتفي شده و بحث بر سر انتخاب مربي از بين سه گزينه ي خارجي بود كه در نهايت و براساس رأي اعضاي كميته مانوئل پرتغالي اول شد و كالدرون در اولويت دوم قرار گرفت.

 

حالا هركدام از اين مربيان كه نرخ پيشنهادي باشگاه را بپذيرند به عنوان سرمربي انتخاب مي‌شوند.

 

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا همچنان معتقد است كه مربي ايراني براي پرسپوليس بهتر از مربي خارجي است گفت: من حتي در جلسه هم گفتم كه در شرايط فعلي مربي ايراني بهترين گزينه براي پرسپوليس است حتي رأي اعضاي جلسه در اين رابطه پنجاه، پنجاه بود اما نهايتاً قرار شد كه مربي خارجي انتخاب شود. چون كسي كه اكنون به پر سپوليس مي‌آيد بايد شناخت كافي از بازيكنان داشته باشد. من حتي زماني كه دنيزلي به پرسپوليس آمد هم گفتم كه او چيزي بارش نيست چون تمرينهاي او را هم ديده بودم ولي در اين رابطه حرفي نمي‌زنم كه نگويند به خاطر درگيري‌ام با او اين حرفها را مي زند.

 

حميد جاسميان به عنوان يكي ازپيشكسوتان پرسپوليس به اين جلسه دعوت شده بود اما حاضر نشده بود در آن شركت كند. خوردبين در اين رابطه گفت: نمي دانم چرا ايشان نيامدند چون مانند من دعوت شده بودند و مي‌توانستند در جلسه حاضر شوند. البته من هم همانطور كه پيش از اين گفته بودم از دعوت شدنم به اين كميته تعجب كردم. ضمن اينكه جلسه ي امروز تنها جلسه ي پيشكسوتان بود و در آن كميته ي فني باشگاه انتخاب شد.

 

در شرايطي خوردبين از شانس بيشتر مانوئل حرف مي‌زند كه پروين پس از پايان جلسه امروز شانس كالدرون آرژانتيني را بيشتر از رقيب پرتغالي‌اش عنوان كرده بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)