مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مربي فصل بعد پرسپوليس هركس كه باشد با وجود ستاره‌ها كار سختي نخواهد داشت.

 

افشين پيرواني پس از جلسه‌ي امروز عصر پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز پس از مدتها دور هم جمع شديم تا درباره‌ي مسائل باشگاه صحبت كنيم. ه هستيم.

 

همچنين امروز كميته‌ي فني باشگاه انتخاب شدند كه من هم به عنوان يكي از پيشكسوتان جوان پرسپوليس به عضويت آن درآمدم . اميدوارم كه به اين ترتيب دست به دست يكديگر بدهيم و پرسپوليس را ياري كنيم. پرسپوليس امسال يارگيري خوبي انجام داده و ما هم كاملاً در خدمت باشگا

 

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چطور پيشكسوتان در جلسه‌ي امروز رأي به مربي خارجي دادند گفت: در اين جلسه اصلا بحثي از انتخاب گزينه‌ي ايراني مطرح نشد و تمام بحث‌ها پيرامون انتخاب يكي از سه گزينه‌ي خارجي اعلام شده بود كه در نهايت تصميم گرفتيم سرمربي آينده را از بين مانوئل و كالدرون انتخاب كنيم. البته در جلسه اشاره كوتاهي به مربي ايراني شد اما هيچ نامي از كسي برده نشد و در نهايت همه متفق القول راي به مربي خارجي دادند.

 

پيرواني همچنين در پاسخ به اين سوال كه نظر خودش درباره‌ي بهتر بودن مربي ايراني يا خارجي براي پرسپوليس چيست گفت: پيش از برگزاري اين جلسه بحث انتخاب من به عنوان سرمربي مطرح شده بود و به همين دليل درباره‌ي مربي ايراني يا خارجي حرفي نمي‌زنم. ما در جلسه‌ي امروز به دنبال اخذ بهترين تصميم بوديم كه در شرايط فعلي تصميم به جذب مربي خارجي گرفتيم.

 

در ادامه خبرنگاري از پيرواني پرسيد كه آيا از دست رفتن زمان براي آماده سازي تيم به آن ضربه نمي‌زند اظهار كرد: سال گذشته پرسپوليس در ساختار خط دفاع و دروازه مشكلات زيادي داشت اما امسال با جذب ستاره‌هاي زياد اعتقاد دارم كه هركسي مربي پرسپوليس شود كار آساني پيش رو خواهد داشت و به خوبي مي‌تواند تيم پرقدرتي را روانه ميادين كند.

 

پيرواني در ادامه درباره ي حضور مرتضي كرماني مقدم و نادر باقري در كادر فني پرسپوليس گفت: در جلسه‌ي امروز در اين رابطه بحثي نشد اما اين دو نفر از قديمي‌هاي پرسپوليس هستند. ضمن اينكه محسن عاشوري هم سال گذشته و امسال زحمات زيادي براي تيم كشيده‌اند.

 

كاپيتان اسبق پرسپوليس در پايان گفت: من از آقاي رويانيان تشكر مي كنم كه پس از مدتها پيشكسوتان را به دور هم جمع كرد و اميدوارم بين پيشكسوتان همبستگي لازم شكل بگيرد و اينگونه نشود كه هركس فوتبالش تمام شد از دور خارج شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)