مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته‌ فني باشگاه پرسپوليس معتقد است كه اين كميته‌ به منزله عصاي دست سرمربي تيم كار مي‌كند نه سنگ راه او.

 

رضا وطنخواه درباره تشكيل كميته‌ فني باشگاه پرسپوليس، گفت: اين كميته‌اي كه تشكيل شده به منزله عضاي دست سرمربي عمل مي‌كند نه سنگ راه او ! هر زمان مربي تيم از اعضاي كميته‌ فني بخواهد كه كمكي به او بكنند، اين افراد وقت خود را در اختيار او قرار مي‌دهند.

 

سرمربي در كارش اختيار تام خواهد داشت و كليه مسايل مربوط به برد و باخت تيم بر عهده او است، اما هر گاه از ما كمك بخواهد به او كمك مي‌‌كنيم.

 

وي ادامه داد: ارتباط كميته‌ فني با مديرعامل بيشتر از سرمربي است و هر گاه مساله‌اي وجود داشته باشد كه براي سرمربي مشكل ايجاد كند ما آن را به مديرعامل گوشزد مي‌‌كنيم تا در جهت بهبود كار مربي برطرف شود.

 

وي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا اين كميته‌ فني هم قرار است مانند كميته‌‌هاي فني گذشته در ميانه راه از هم بپاشد؟ گفت: خير! آقاي رويانيان بسيار علاقمند است كه به هيچ وجه در مسايل فني دخالت نكند و وقتش را در پيگيري مسايل خارج از مستطيل سبز صرف كند. ضمن اين كه فوتبال امروز مانند گذشته نيست. در گذشته‌ها من و بهمن صالح نيا يك تنه تيم ملي را اداره مي‌كرديم، اما امروز مربي و باشگاه به كادر فني قوي نياز دارند.

 

وطنخواه همچنين نظارت بر تيم‌هاي پايه باشگاه پرسپوليس را يكي ديگر از وظايف اين كميته‌ عنوان و خاطر نشان كرد: قرار است كه كميته‌ فني روي تيم‌هاي پايه باشگاه نظارت و اشراف داشته باشد تا در چند سال آينده باشگاه به جاي خريد بازيكن، از بازيكنان رورش يافته در باشگاه استفاده كند ما مي‌خواهيم مكتب شاهين را دوباره در پرسپوليس ايجاد كنيم.

 

بازيكن اسبق پرسپوليس در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چرا در نقل قول‌هاي اعضاي كميته‌ فني اين باشگاه پس از جلسه شنبه شب تناقض وجود دارد، گفت: چنين مساله‌اي نيست. اعضاي كميته‌ فني و ساير پيشكسوتاني كه در جلسه حضور داشتند، تصميم گرفتند كه يكي از سه گزينه خارجي مطرح شده را به عنوان سرمربي انتخاب كنند و يك مربي ايراني را هم كنار او قرار دهند. ضمن اين كه بر خلاف آن چه گفته شده، تعداد اعضاي كميته‌ فني پنج نفر است نه شش نفر.

 

وطنخواه ادامه داد: كميته‌ فني پرسپوليس از من، علي پروين، افشين پيرواني، حميد درخشان و ابراهيم آشتياني تشكيل شده است و ممكن است باشگاه از ساير پيشكسوتان در سمت‌هاي ديگر بهره ببرد. ضمن اين كه از آقاي رويانيان تشكر مي‌كنم كه دو طبقه از ساختمان باشگاه را در اختيار پيشكسوتان قرار داده‌اند تا تمام امور مربوط به آنها از طريق كميته‌ پيشكسوتان دنبال شود.

 

عضو كميته‌ فني باشگاه پرسپوليس در پايان كيفيت بازيكنان جذب شده توسط باشگاه را بسيار خوب ارزيابي و خاطر نشان كرد: اي كاش تكليف سرمربي تيم زودتر مشخص مي‌شد تا كار سريع‌تر شكل مي‌گرفت. البته اكنون هم بازيكنان زير نظر بدنساز مشغول تمرين هستند. اميدوارم كه اين تيم امسال بتواند به مقامي در حد و اندازه پرسپوليس دست پيدا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)