مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادی مدافع چپ پای پرسپولیس معتقد است که ژوزه مانوئل مربی کارنامه‌داری است و امیدوار است که پرسپولیس با این مربی پرتغالی قهرمان شود.

 

پولادی در مورد توافق احتمالی پرسپولیس با این مربی پرتغالی می‌گوید: هنوز که قراردادی به صورت رسمی امضا نشده ولی ژوزه مانوئل مربی بزرگی است که کارنامه خوبی دارد و امیدوارم پرسپولیس را قهرمان کند.

 

من شناخت زیادی از این مربی ندارم ولی شنیده‌ام که افتخارات زیادی دارد و اگر قرار شد به پرسپولیس بیاید برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

پولادی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی پرسپولیس زمان را از دست داده است می گوید: «ما تمرینات بدنسازی را خیلی خوب انجام دادیم و فعلا چیزی را از دست نداده‌ایم. امیدوارم هر چه زودتر سرمربی پرسپولیس در تمرینات حاضر شود تا تمرینات تاکتیکی را شروع کنیم. بازیکنان جدید پرسپولیس هم در تیم‌های باشگاهی و همچنین تیم ملی با یکدیگر هم بازی بوده‌اند و می‌توانیم خیلی زود هماهنگ شویم.»

از پولادی در خصوص کری خوانی چند بازیکن استقلال علیه پرسپولیس سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد: «بازیکنان استقلال نظر شخصی‌شان را در مورد پرسپولیس می‌گویند. آنها برای ما تیم قابل احترامی هستند ولی همه چیز در زمین بازی مشخص می‌شود. ما به حریف خود احترام می‌گذاریم ولی کری خواندن خوشایند نیست.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)