مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا خلعتبری مهاجم تکنیکی تیم ملی ایران به احتمال فصل آینده هم در کشورهای حاشیه خلیج پارس فوتبال خود را ادامه خواهد داد.

 

پس از جذب کریم انصاری فرد، مهرداد پولادی، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، شهاب گردان، محمد قاضی و محسن بنگر از سوی پرسپولیس، مسئولان باشگاه استقلال باب مذاکره را با آخرین گزینه سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات گشودند.

 

خلعتبری که پیش از این اعلام کرده بود در صورت بازگشت به ایران تنها با پیراهن پرسپولیس در میادین حاضر می شود، با دریافت پیشنهاد نجومی از سوی استقلال و البته سپاهان مواضع خود را به کلی تغییر داد.

 

در همین حال رسانه های امارات از عدم تمایل مسئولان الوصل برای تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی خبر دادند اما روز گذشته روزنامه الخلیج در گزارشی نوشت، دیگو مارادونا که علاقه خاصی به هافبک – مهاجم تکنیکی تیم ملی ایران دارد نگران یافتن جانشین مناسب برای خلعتبری است و از همین رو به مسئولان باشگاه الوصل هشدار داده اگر جانشین مناسبی برای این بازیکن پیدا نشود و الوصلی ها قرارداد خلعتبری را هم تمدید نکنند، از هدایت این تیم کناره گیری می کند.

 

براساس گزارش روزنامه الخلیج، مسئولان الوصل قصد دارند برای پایان دادند به شایعات قرارداد 2 ساله و جدید به ارزش 2.5 میلیون دلار با محمدرضا خلعتبری امضا کنند که در این صورت بازگشت این بازیکن به لیگ برتر ایران تقریبا منتفی خواهد شد.

 

گفتنی است ، خلعتبری از چند باشگاه قطری ها هم پیشنهاد دارد و به نظر می رسد مذاکرات او با پرسپولیس، استقلال و سپاهان بیشتر جنبه بازارگمی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)