پرسپولیس انقدر برایم عزیز هست که سه هفته بدون دستمزد کار کنم

مرجع خبری پرسپولیس : با حضور مانوئل ژوزه در پرسپوليس به عنوان سرمربي و اينكه او دو دستيار با خودش به اين تيم خواهد آورد، بحث دستيار داخلي او هم جدي شده.

 

برخي حميد درخشان را گزينه پيشنهادي پروين مي‌دانند و بعضي معتقدند رويانيان مي‌خواهد به خاطر استارت كار و تمرين دادن تيم در سه هفته سخت توسط عاشوري، اين مربي را به عنوان دستيار در كنار دست مانوئل پرتغالي بنشاند.

 

با اين وجود محسن عاشوري مي‌گويد مشكلي با كنار گذاشته شدنش ندارد و هر تصميمي مانوئل و باشگاه بگيرند، مي‌پذيرد.

 

آقاي عاشوري، مانوئل سرمربي پرسپوليس شد و گفته مي‌شود شايد دستيار ايراني او هم شما نباشيد.
من قبلا هم گفته‌ام كه حق طبيعي سرمربي و باشگاه است تا نفراتي كه زيرمجموعه و زير نظر خودشان است را با انتخاب خودشان در كادر فني جاي دهند. درست است كه شايد براي من كنار رفتن خوشايند نباشد اما من قبلا با اين مساله كنار آمده‌ام و از نظر من هيچ مشكلي وجود ندارد. باشگاه هر تصميمي بگيرد، مي‌پذيرم. پرسپوليس آنقدر براي من عزيز هست كه چند وقتي را بدون حقوق در آن كار كنم اما خوشحالم كه توانستم در اين مدت با كمك دوستانم براي تيم پرسپوليس كاري انجام دهم.

اما شما طي اين سه هفته هم سختي زيادي كشيديد هم كار تيم را جلو برديد. در اين مدت از هواداراني كه به ورزشگاه راه پيدا نكردند حتي ناسزا هم شنيديد.
من براي هواداران توضيح دادم كه در شرايط فعلي تيم بايد آرامش داشته باشد و كاري كه مي‌كنم در نهايت به سود پرسپوليس تمام خواهد شد. من به هواداران عزيزمان گفتم كه ما براي موفقيت پرسپوليس اين كار را انجام مي‌دهيم اما بابت آن سه هفته هم بايد بگويم مشكلي نيست، اگر من را خواستند كه هستم، اگر هم نخواستند مي‌روم چون نمي‌توانم به زور بگويم چرا با من قرارداد نمي‌بنديد؟

يعني حضور در كنار مانوئل را حق خودتان نمي‌دانيد؟
نه، من قبلا هم گفته‌ام در باشگاه پرسپوليس خيلي‌ها آمدند و رفتند. من به اندازه كافي از پرسپوليس سود برده‌ام چه وقتي بازي مي‌كردم چه سال گذشته كه مربي شدم البته باشگاه هم از من سود برده چون وقتي جوان بودم خاطره بدي در پرسپوليس بر جاي نگذاشتم. با اينكه پارسال فصل موفقيت آميزي نبود اما خوشحالم و پيش وجدان خودم راحتم كه در اين سه هفته اختيار تيم را به من دادند و كار را جلو بردم تا تلاش سال گذشته‌ام هم مشخص شود.

الان هيچ كس مجاني كار نمي‌كند اما شما سه هفته و دوستانتان چند روزي را مجاني كار كرده‌ايد.
من هنوز قرارداد فصل گذشته‌ام را هم تسويه نكرده‌ام چون فرصت اين كارها نبود البته به سردار رويانيان حق مي‌دهم چون مشغله‌اش زياد بود و بايد به او فرصت مي‌دادم چون نمي‌توانست درگير من و مطالباتم باشد.

حالا اگر مانوئل و باشگاه بخواهند مشكلي براي همكاري نداريد؟
نه، در آن صورت مذاكره مي‌كنيم و همكاري خواهيم كرد.

اگر هم نباشيد يك تيم آماده را تحويل مانوئل و كادر فني‌اش داده‌ايد.
نه، هنوز يكسري از كارهاي‌مان مانده. كارهاي پلي‌متريك، چابكي و سرعتي مانده. فكر كنم حدود دو هفته ديگر كار داريم و اميدوارم لابلاي بازي‌هاي تداركاتي‌مان تا پنج‌شنبه آينده اين كار را تمام كنيم.

فكر مي‌كنيد پرسپوليس با ژوزه مانوئل موفق مي‌شود؟
رزومه افراد الكي به دست نمي‌آيد. ايشان نه يكي دو تا بلكه 11-10 تا قهرماني آورده و حتما توانايي‌هاي زيادي دارند، آنقدر كه باشگاه دنبالش بود و نهايتا او را به خدمت گرفت. ان‌شاءا… تصميمي كه گرفتند به سود پرسپوليس باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)