مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ماندن هواداران امروز پشت در ورزشگاه خواسته من نبود.

 

محسن عاشوری پس از اتفاقات تمرین امروز اظهار داشت: ابتدا باید بگویم من در این مدت هر کاری را که انجام دادم به خاطر پرسپولیس و هوادارانش با همکارانم درباره آن مشورت کردم اما متأسفانه در این وسط شیطنت‌هایی هم بود.

 

وی افزود: قبل از بازی دوستانه با صبا چندین نفر به من زنگ زدند و گفتند بازی کنسل شده این در شرایطی بود که این خبر اصلاً درست نبود و نمی‌دانم برخی‌ها دنبال چه اهدافی بودند به نظر من بازیکنان پرسپولیس در بازی برابر صبا متوجه شدند که اسم‌ها بازی نمی‌کنند و هر کسی که تلاش و زحمت بکشد مزد آن را خواهد گرفت.

 

عاشوری ادامه داد‌: در بازی برابر صبا قرار بود هواداران داخل ورزشگاه نشوند اما با خواست پروین از طریق سرپرست تیم این اتفاق افتاد من هیچ وقت به هواداران بی‌احترامی نمی‌کنم اما هواداران از لحاظ فنی داخل تیم نیستند که اطلاعات کامل داشته باشند. بازیکنان ما در شرایطی که تخلیه انرژی شدند در برابر صبا به میدان رفتند اما متأسفانه برخی از هواداران با تیکه به بازیکنان در تمرینات شینطت می‌کنند اگر من خواستم هواداران نباشند تأیید بازیکنان نیز پشت سر این موضوع بود تا به پرسپولیس کمک شود.

 

عاشوری خاطرنشان کرد: من برنامه‌هایم را تا اولین بازی لیگ برتر نوشتم و آن را به مسئولان باشگاه دادم من گفتم هر هفته دو بار هواداران بیایند و بازیکنان محبوب خود را ببینند اتفاقی بود که زمان دنیزلی هم افتاد اما آن وقت هیچ‌کس حرفی نزد و الان خیلی‌ها می‌گویند این تصمیم عاشوری حرف و حدیث روی آن زیاد است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از فردا دیگر تصمیم‌گیرنده تیم کس دیگری است و حتی باید این را به هواداران بگویم که من به بازیکنان گفته‌ام که آنها حق دارند در جاروجنجال جذب بازیکنان پرسپولیس چهره‌های محبوب خود را ببینند من امروز هم مانع حضور هواداران در ورزشگاه درفشی‌فر نشدم و فقط برنامه‌هایم را به باشگاه دادم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)