مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل پرسپولیس در جمع هواداران این تیم با بیان اینکه چون واقعیت را می‌گوید او را می‌کوبند گفت: راستش را می‌گویم حتی اگر این موضوع باعث شود بروم.

 

محمد رویانیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس و در حالی که هواداران این تیم همچنان از بابت منع حضور در تمرینات گلایه‌مند هستند در جمع آنها حاضر شد و با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان گفت:

 

مربی جدیدی را آوردم که پیش از این 22 قهرمانی کسب کرده و قرار است باز هم قهرمانی آورده و قهرمان باقی بماند.

 

وی ادامه داد: خیلی حرف‌ها دارم. نمی‌دانم چرا آنهایی که دروغ می‌گویند را تأیید می‌کنند و کسانی که راست می‌گویند را می‌کوبند. خیلی‌ها زمانی که قرارداد امضا می‌شود، ماشین و زمین و خانه به بازیکنان می‌دهند و کسی به آنها کاری ندارد اما من راستش را می‌گویم حتی اگر این موضوع باعث شود که بروم.

 

رویانیان تأکید کرد: مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند و به این وسیله می‌خواهند پرسپولیس را بکوبند. یکی دیگر از مشکلات ما ورود هواداران به تمرینات است و این در حالی است که همسایه‌ها از این موضوع ناراحتند و خیلی‌ها مریض دارند. در فکر این هستم که هواداران بتوانند هفته‌ای دو روز سر تمرینات حاضر باشند. تا به حال هر کاری کردم به عشق آنها بوده است. من شغل‌های دیگری داشتم و فقط به عشق هواداران به پرسپولیس آمده‌ام.

 

وی با اشاره به اینکه قرار است کارت‌های هواداری بین هواداران صادر شود تا بتوانند به راحتی در تمرینات حضور پیدا کنند افزود: همه از جمله من کریمی را دوست داریم اما باید همه بازیکنان را تشویق کنید .

 

رویانیان تصریح کرد: دوست دارم هر روز شما را ببینم و جایتان روی سر من است اما باید همکاری کنید. در نهایت سرمربی تصمیم می‌گیرد که شما باشید یا نباشید. امروز هم تلاش می‌کنم در دقایق آخر تمرین، در کنار زمین حضور داشته باشید.

 

رویانیان در پاسخ به سؤال یکی از هواداران پرسپولیس در خصوص محرومیت دو هفته ابتدایی این تیم از حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: یکی دیگر از مشکلات این است که باید از چند جبهه بجنگم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)