مرجع خبری پرسپولیس : معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: طرح مطالعاتی، عملیاتی نخبه یابی با مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و دفتر توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری می باشد.

 

محمد حسن عالمی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن تبریک بمناسبت میلاد مسعود حضرت مهدی (عج) گفت:

 

طی دستور جناب سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، در جلساتی که با ایشان داشتیم، مقرر شد حرکت رو به رشد و تحولی در تیم های رده های پایه و مدارس فوتبال و مسابقات فوتبال باشگاه پرسپولیس ایجاد شود.

 

وی افزود: در این راستا با همکاری دفتر توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان وارد مذاکره شدیم و جلسات متعددی را با این عزیزان برگزار کردیم. این جلسات منتج شد به اینکه ما بتوانیم یک تغییر حرکتی را در ورزش فوتبال و در تیم های پایه و رده های خردسالان و نوجوانان ایجاد کنیم.

 

محمد حسن عالمی در ادامه تصریح کرد: طرح عملیاتی، مطالعاتی نخبه یابی بررسی شد و از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان تصویب گردید. باشگاه پرسپولیس با مشارکت دفتر توسعه ورزش قهرمانی، این طرح را که هم اکنون شاهد اجرای اولین دوره آن هستیم، آغاز کرد.

 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: این طرح طی امروز (پنجشنبه) و فردا کار خود را با 200 بازیکن خردسال 9 تا 11 سال در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. برنامه امروز (پنجشنبه) این طرح شامل تست های مهارتی بود که در بخش های مختلف آن؛ تست های پزشکی، اندازه گیری قد و وزن و … انجام شد و روز جمعه نیز از ساعت 8 صبح تست های میدانی در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی گرفته می شود.

 

عالمی در ادامه افزود: شرایط سنی این ورزشکاران خردسال و نوجوان 9 تا 11 سال است. ضمن اینکه می توانیم این بچه ها را در این سنین تحت پوشش قرار دهیم تا بتوانیم رشد فیزیکی و مهارتی آنها را ارزیابی کنیم. به همین خاطر 50 تا 70 نفر از بازیکنان این رده با توجه به امتیازات کسب شده به مراحل بعدی می رسند.

 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: افراد برگزیده توسط باشگاه پرسپولیس و با هماهنگی دفتر توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تحت پوشش قرار می گیرند و مربیانی که از سوی باشگاه در نظر گرفته خواهد شد، برنامه های اجرایی خودشان را به صورت مهارتی، آمادگی جسمانی و آموزش تاکتیک برای بچه ها آموزش می دهند و باشگاه پرسپولیس نظارت کامل به پیشرفت کار این ورزشکاران خواهد داشت.

 

محمد حسن عالمی در پایان گفت: امیدواریم با کمک های سردار محمد رویانیان و حمایت های وزارت محترم ورزش و جوانان، در آینده ای نزدیک با برنامه هایی که داریم ظرف چند سال آینده شاهد حضور ورزشکاران نخبه تیم های پایه در رده های بالای باشگاه پرسپولیس باشیم.

 

طرح نخبه یابی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی/ پنجشنبه؛ تست مهارتی، جمعه؛ تست میدانی

طرح مطالعاتی، عملیاتی نخبه یابی با مشارکت باشگاه پرسپولیس و دفتر توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان طی امروز و فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

سرخپوشان خردسال صبح امروز (پنجشنبه) به همراه خانواده های خود راهی سالن دوازده هزار نفری آزادی تهران شده و مورد تست های مهارتی قرار گرفتند.

 

گفتنی است؛ تست میدانی این گروه 200 نفره، فردا (جمعه) از ساعت 8 صبح در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی تهران انجام خواهد شد.

 

سردار رویانیان جمعه در ورزشگاه آزادی

سردار محمد رویانیان که برای توسعه تیم های پایه این باشگاه از تفکرات حرفه ای و رو به رشد حمایت می کند، در طرحی با مشارکت دفتر توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دست به اقدامی آینده دار و با کیفیت زده است.

 

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس صبح فردا (جمعه) با حضور در زمین شماره 3 ورزشگاه آزادی، تست میدانی 200 بازیکن خردسال را از نزدیک مشاهده می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)