مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در خصوص مانوئل خوزه سرمربی جدید پرسپولیس گفته است: خوزه یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال است و برایش احترام زیادی قائل هستم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مانوئل خوزه دخسوس پرتغالی که سرانجام هدایت سرخپوشان ایران را به عهده گرفت یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال محسوب می شود.

 

در تایید این مطلب همین بس که نظر خوزه مورینیو پرتغالی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا را در خصوص مانوئل خوزه برای شما نقل کنیم.

 

مربی تیم قهرمان فصل گذشته لالیگا در جریان سفر سال گذشته تیمش به کویت وقتی با سئوالی در خصوص موفقیت های مانوئل خوزه مواجه شد، اظهار داشت: «برای مانوئل خوزه احترام زیادی قائل هستم، او یکی از دوستان نزدیک من است و همیشه سعی کرده ام ارتباطم را با او حفظ کنم.»

 

مورینیو در گفت و گو با خبرگزاری مرکزی کویت، ادامه داد: «مانوئل یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال پرتغال است. من و دیگر مربیان پرتغالی همیشه احترام خاصی برای وی قائل بوده ایم»

 

این اظهارات آقای خاص البته همزمان بود با اتفاقات پورت سعید و جدایی مانوئل خوزه از الاهلی مصر، تیمی که تحت هدایت این پرتغالی به بهترین باشگاه قاره آفریقا بدل شد و البته در دیدارهایی دوستانه، بارسلونا و رئال مادرید را هم شکست داده بود!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)