مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس از دو بازی خانگی محروم هستند اما در بازی با گهر، سرخپوشان میزبان نیستند و تماشاگران می توانند به آزادی بروند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.

 

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل اهانت به داور در بازی فصل گذشته با داماش گیلان دو جلسه از همراهی تیم خود در رقابت های لیگ برتر دوازدهم محروم هستند می توانند در هفته سوم به ورزشگاه آزادی بروند و تیم خودشان را تشویق کنند.

 

مطابق برنامه ریزی های انجام شده پرسپولیس در هفته نخست مهمان صنعت نفت آبادان است. آنها در هفته دوم باید به مصاف فجر سپاسی بروند که این بازی قطعا بدون تماشاگر انجام خواهد شد. اما در هفته سوم پرسپولیسی ها باید مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر صف آرایی کنند.

 

قرار شده گهر درود به دلیل اینکه هنوز ورزشگاه اختصاصی شان آماده بهره برداری نیست در لیگ برتر دوازدهم رقابت های خود را در کرج برگزار کنند. به همین دلیل و با توجه به اینکه بازی آنها در هفته سوم با پرسپولیس است، طبق سنت همیشگی این بازی در تهران برگزار خواهد شد. (بازی های تیم سایپای کرج هم با دو تیم بزرگ پایتخت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود) با این شرایط هواداران پرسپولیس نباید مشکلی برای همراهی تیمشان در هفته سوم داشته باشند، چون تیم آنها در این بازی میزبان نیست و بر اساس دستور کمیته انضباطی هواداران پرسپولیس از دو بازی خانگی محروم هستند نه چیز دیگری.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)