مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در مورد سومين مرحله‌ي اردوي آماده‌سازي تيمش، گفت: در اين مرحله بيشتر به دنبال انجام بازي‌هاي تداركاتي هستيم تا بتوانيم بازيكنان خود را بهتر محك زده و هماهنگي آن‌ها را نيز بالاتر ببريم.

 

نعيم سعداوي در خوزستان درباره آخرين وضعيت تيمش، اظهاركرد: شرايط مناسب اردوها و جذب بازيكنان با كيفيت همه چيز را براي حضوري خوب در مسابقات برايمان مهيا كرده است.

 

 

وي با اشاره به اين‌كه امروز، 19 تيرماه در اولين مصاف خود برابر تيم ملوان بندر انزلي به ميدان مي‌رويم، گفت: در اين هفته سه بازي تداركاتي را با تيم‌هاي نفت تهران، ملوان و پرسپوليس انجام مي‌دهيم و سعي داريم در اين بازي‌ها سطح آمادگي بازيكنان خود را بالا ببريم.

 

 

سعداوي ادامه‌ داد: متاسفانه در چند سال‌گذشته اردوهاي آماده‌سازي تيم ما در تركيه برپا مي‌شد و ما نمي‌توانستيم بازي‌هاي با كيفيتي را تدارك ببينيم و به اهدفمان برسيم؛ ولي با برنامه‌ريزي خوبي كه امسال صورت گرفته، بازي‌هاي خوبي پيش‌بيني شده است.

 

مربي تيم فولاد خوزستان با بيان اين‌كه در اين فصل با شرايط مطلوبي وارد مسابقات مي‌شويم، تصريح‌كرد: در حال حاضر هم كادر فني و هم بازيكنان از انگيزه‌ي بالايي برخوردارند و پيش‌بيني مي‌كنيم شروع خوبي را داشته باشيم.

 

وي خاطرنشان‌كرد: هم‌اكنون حدود 95 درصد تيم خود را بسته‌ايم و تنها 2 گزينه‌ي ديگر باقي‌مانده كه بيشتر بازيكنان خارجي مدنظرمان است. در حال حاضر هم در حال رايزني هستيم تا در زمان باقي‌مانده اين بازيكنان را شناسايي كرده و به تركيب اضافه كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)