مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان نگرانی وجود ندارد چون باخت در بازی دوستانه اصلا مهم نیست.

 

محمد قاضی در خصوص 2 شکست پرسپولیس در دیدارهای دوستانه قبلی اظهار داشت: همان‌طور که خودتان اطلاع دارید ما در فصل بدنسازی بودیم، به هیچ عنوان به دنبال توجیه باخت‌ها نیستم، اما اصلا برای ما این 2 باخت مهم نیست و هیچ نگرانی در این زمینه نداریم.

 

وی افزود: ما بازی‌های خوبی را مقابل حریفان انجام دادیم و مطمئن باشید با گذشت زمان روز به روز بهتر خواهیم شد. شما به نظم تیمی ما دقت کنید، بالاخره این بازیکنان تازه کنار همدیگر قرار گرفته‌اند و نیاز به فرصت دارند.

 

قاضی ادامه داد: مطمئن باشید حتی یک قدم رو به جلو برویم بهتر می‌شویم، این باخت‌ها باید اکنون برای ما اتفاق بیفتد تا اینکه در بازی‌های رسمی خدایی ناکرده غافلگیر شویم و نتایج بدی بگیریم. اکنون با این نتایج خودمان پی به اشتباهات‌مان می‌بریم.

 

قاضی تاکید کرد: از طرف دیگر نباید فراموش کنیم کادر فنی ما تازه استارت زده است. اگر به بازی‌های ما دقت کنید تیم‌ها می‌آیند که اول گل نخوردند، همه تیم‌ها مقابل ما با این مهره‌ها قطعا بسته بازی می‌کنند و انگیزه مضاعفی دارند تا خود را نشان دهند. این موضوع کار ما را سخت می‌کند اما هیچ اشکالی ندارد چون مقابل این تیم‌ها هم راهکارهای خود را داریم. هر تیمی مقابل ما با انگیزه بازی کند قطعا ما از آنها بهتر بازی می‌کنیم و من امیدوارم فقط هواداران صبور باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)