مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید از شکست خوردن در دیدارهای دوستانه ترسید.

 

مهرداد پولادی در خصوص شکست پرسپولیس در 2 بازی دوستانه اظهار داشت: این باخت‌ها نگرانی‌ برای پرسپولیس ندارد. همان طور که از نام این بازی‌ها پیداست، اینها دیدارهای دوستانه هستند.

 

پس نباید در این مقاطع نتایج مهم باشند. شما به کار تیمی پرسپولیس دقت کنید که چطور ما بازی کردیم.

 

وی تاکید کرد: باید شرایط طوری مهیا شود که سریع‌تر ترکیب اصلی پرسپولیس مشخص شود و سپس هماهنگ‌تر عمل کنیم. خوبی بازی‌های دوستانه این است قبل از شروع لیگ می‌توانیم نقاط ضعف خودمان را از بین ببریم. نتیجه اصلا برای ما مهم نیست و انشاالله بتوانیم در لیگ برنده باشیم و شکست و خاطرات تلخ را تجربه نکنیم. خوشبختانه در این 2 بازی تا حدودی توانستیم اشکالات خودمان را متوجه و آنها را با کمک کادر فنی رفع کنیم.

 

پولادی ادامه داد: انشاالله در بازی مقابل صنعت نفت آبادان تمام مشکلات برطرف می‌شود، چون برای ما کسب 3 امتیاز خیلی مهم است.

 

پولادی در خصوص تغییرات مکرر در پستش نیز گفت: من با این کار سرگردان نیستم، قبلا تجربه بازی در پست‌های دفاع چپ، هافبک وسط و یک پست دیگر را داشته‌ام و این شرایط برای من اتفاق جدیدی نیست. هدف من این است که به پرسپولیس کمک کنم، فرقی ندارد که در چه پستی بازی کنم.

 

پولادی در پایان خاطرنشان کرد: تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و باز هم می‌گویم نیاز به هماهنگی بیشتر است. ما فوتبال روانی انجام می‌دهیم اما خودتان می‌دانید در 2 بازی گذشته تیم‌ها برای مقابله با ما بیشتر دفاع می‌کنند و در کمترین فرصت‌های خود به فکر ضد حملات هستند، باید برنامه‌ای برای این تیم‌ها که در بازی‌های لیگ برتر هم کم نیستند داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)