مرجع خبری پرسپولیس : مدافع ملی پوش پرسپولیس اعتقاد دارد نتایج بازی‌های دوستانه مهم نیست و تلاش می‌کنند در لیگ نتایج خوبی به دست آورند.

 

سید جلال حسینی درباره حضور مانوئل ژوزه در پرسپولیس گفت: در حال حاضر در مورد کادر فنی نظری نمی‌دهم. مربیان تازه کار خود را آغاز کرده‌اند و باید شناخت پیدا و سپس صحبت کنیم.

 

کادر فنی تیم ما کارنامه بسیار خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم با آنها به هدف خودمان برسیم.

 

وی در مورد شکست 2 بر یک برابر آلومینیوم هرمزگان در دیداری دوستانه عنوان کرد: در این دیدار صاحب توپ و میدان بودیم و به خوبی بازسازی کردیم. فرصت‌های زیادی خلق کردیم اما توپ‌هایمان درون دروازه نرفت. آلومینیومی‌ها با انگیزه زیادی که داشتند ابتدا به دنبال تساوی و سپس برد بودند. آنها در بیست دقیقه پایانی به غیر از یکی دو فرصتی که داشتند به زمین ما نیامدند. نتیجه بازی‌های دوستانه مهم نیست. تلاش می‌کنیم در لیگ اشتباه نکنیم.

 

حسینی اظهار داشت: نفرات ما تازه کنار هم جمع شدند و طبیعی است که تیم‌ها با توجه به شناختی که نسبت به ما دارند اول به فکر دفاع و سپس به دنبال استفاده از تک موقعیت‌های خود روی ضد حملات باشند. زیاد نگران این موضوع نیستیم. در حمله بازیکنان خلاقی داریم. دنبال این هستیم که این باخت‌ها در لیگ مخصوصا در دیدار اول مقابل نفت آبادان اتفاق نیفتد.

 

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: رویانیان زحمات زیادی کشیده و تیم بسیار خوبی بسته است. بچه‌ها هم تمام تلاش خود را می‌کنند و جای نگرانی وجود ندارد. هر روز رو به جلو حرکت می‌کنیم. کم‌کم از بدنسازی خارج می‌شویم و فرصت این را پیدا می‌کنیم تا به هماهنگ بیشتری برسیم و در کارهای تاکتیکی بهتر شویم.

 

حسینی در پاسخ به این سؤال که با توجه به سابقه حضور در کنار بنگر آیا دوست دارد در خط دفاع کنار این بازیکن بازی کند گفت: اصلا اینطور نیست. تابع کادر فنی و نظرات سرمربی هستم. من و بنگر آمدیم که به پرسپولیس کمک کنیم و اصلا به این مسائل توجهی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)