مرجع خبری پرسپولیس : موضوع حضور تماشاگران در تمرين‌هاي پرسپوليس به يك معضل جدي تبديل شده.

 

فصل قبل و از زمان حضور دنيزلي در تيم، حضور هواداران در بيشتر تمرين‌ها ممنوع شد و ظاهراً هواداران به اين اتفاق عادت كرده بودند اما در فصل جديد چه قبل از حضور مانوئل، چه بعد از آمدن وي دوستداران تيم با وجود رغبت فراوان براي تماشاي تمرين‌ها از حضور در تمرين و نشستن روي سكوها منع شده‌اند.

 

اين اتفاق تاكنون بارها پاي مأموران نيروي انتظامي را به ورزشگاه درفشي‌فر باز كرده چرا كه تجمع تماشاگران مقابل مجموعه باعث نارضايتي همسايه‌هاي مجموعه و شكايت آنها شده است. طي دو سه روز اخير اين تجمعات همراه با درگيري بوده و اخبارش به رسانه‌ها هم كشيده است اما شايد بسياري دوست داشته باشند بدانند واكنش مانوئل ژوزه به اين اتفاقات چيست.

عصر روز يكشنبه و در جريان تمرين پرسپوليس وقتي مانوئل ژوزه اعتراض تماشاگران به حضورشان پشت درهاي بسته درفشي‌فر را ديد رو به بازيكنان و كادر فني‌اش گفت: «اين مشكلات محدود به اينجا نيست. من با هواداران الاهلي هم چنين مشكلي داشتم، حتي آنجا تهديد به مرگ هم شدم.»

وي ادامه داد: «در همه جاي دنيا اين اتفاقات هست و هواداران دوست دارند بدانند در تيمشان چه مي‌گذرد. حتي در اروپا هم همين جريان هست هر چند كمتر يعني هفته‌اي يك بار مي‌آيند و تمرين‌ها را مي‌بينند.»

با اين حال احتمال دارد مانوئل هم رويه اروپايي‌ها را پيش بگيرد و هفته‌اي يك يا دو جلسه خبرنگاران و تماشاگران را به محل تمرين راه دهد. با اين حال اصرار برخي هواداران براي ورود به محل تمرين آن هم در حالي كه سرمربي تيمشان نمي‌خواهد اسرار تيمش لو برود و تمرين را حريم خصوصي تيمش اعلام كرده، بيجا و بي‌معني است، بدتر اينكه خود بازيكنان پرسپوليس هم كه هواداران براي ديدنشان دست و پا مي‌زنند و دست‌وپا مي‌شكنند اصلا راضي به حضور هواداران روي سكوها نيستند و مي‌گويند هم حواسشان پرت مي‌شود هم اينكه مي‌خواهند از طعنه‌ها و تكه‌هاي آنها در امان بمانند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)