مرجع خبری پرسپولیس : محمد حسين كنعاني بازيكن جوان پرسپوليس كه به تازگي به تمرين‌هاي پرسپوليس پيوسته از روز پنج‌شنبه دوباره در اختيار تيم جوانان ايران خواهد بود.

باشگاه پرسپوليس به فشنگچي فشار آورده تا فردا قراردادش را در هيات فوتبال ثبت كند. باشگاه مي‌گويد اين بازيكن براي ثبت قراردادش تنبلي مي‌كند!

 

باشگاه پرسپوليس اعلام كرده تا روز چهارشنبه (فردا) تسويه حساب مالي مازيار زارع را به او خواهد داد.

قرار بود ايمون زايد ديشب به تهران برسد و امروز صبح در جلسه باشگاه شركت كند. اگر زايد با باشگاه به توافق برسد از امروز بعدازظهر یا فردا صبح در تمرين خواهد بود.

بازيكنان پرسپوليس ديروز ظهر به هتل المپيك رفتند و بعد از صرف ناهار استراحت كردند تا آماده بازي تداركاتي با آلومينيوم هرمزگان شوند.

نگهبان درفشي‌فر كه بعد از درگيري با هوادار مهاجم مجروح شد و حالا دستش را گچ گرفته دو هفته بايد استراحت كند. ظاهرا هوادار مهاجم اين مامور حراست درفشي‌فر را هل داده و بر اثر زمين خوردن، دست نگهبان درفشي‌فر شكسته است.

دكتر فرهاد بياشاد و حسين فريدوني ديروز به نمايندگي از باشگاه پرسپوليس با حضور در بيمارستان پارسيان از سردار علي صلاحي عيادت كردند. معاون اقتصادي باشگاه پرسپوليس در اين خصوص گفت: به نمايندگي از سوي باشگاه و خانواده بزرگ پرسپوليس به عيادت آقاي صلاحي رفتيم و از جانب سردار رويانيان حامل آرزوي سلامتي براي ايشان بوديم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)