مرجع خبری پرسپولیس : مردم حق دارند بپرسند چرا همه چیز برای محبوب ترین تیم آسیا شکل و شمایل دیگری به خود می گیرد؟

 

ماجرای جاسم کرار عراقی که یادتان هست؟ او با پیراهن تراکتورسازی تنها فرصت نکرد داور را زیر مشت و لگد بگیرد و با وساطت اطرافیان، جان داور مسابقه نجات داده شد!

 

با این حال مسئولان استانی از اولین مناسبت ملی مذهبی استفاده کردند و بازیکن تیمشان را با بخشش کمیته انضباطی و استیناف در ادامه مسابقات در اختیار گرفتند.

 

 

این البته تنها نمونه از این دست نبود، سال گذشته در ماجرای پیوستن خسرو حیدری به استقلال، فدراسیون فوتبال به ویژه شخص عزیزالله محمدی رسما قانون نقل و انتقالات را زیر پا گذاشتند و با نقض قرارداد قانونی این بازیکن با سپاهان، او را به هیئت فوتبال تهران بردند تا با پیراهن آبی ها عکس یادگاری بیندازد!


چرا راه دور برویم؟ انواع و اقسام شعارهای نژاد پرستانه، الفاظ رکیک، پرتاب آجر و صندلی و برف به بازیکنان، کادرفنی و تیم داوری در ورزشگاه یادگار امام تنها با جریمه نقدی و تذکر مواجه می شود اما محمود رفیعی در بازی فصل قبل پرسپولیس مقابل داماش ناگهان به صورت کاملا خودجوش یک سنت جدید را در فوتبال ایران پایه گذاری می کند، نیمه تمام ماندن بازی، 3-0 شدن نتیجه به سود مهمان و البته کسر امتیاز که با تخفیف به 2 جلسه محرومیت هواداران تبدیل می شود!


هواداران پرسپولیس حق ندارند بپرسند آنچه در ورزشگاه یادگار امام رقم می خورد با رفتار هواداران پرطرفدارترین تیم آسیا یعنی پرسپولیس که باعث اعتبار کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می شود قابل قیاس است؟


چرا حتی شعارهای جدایی طلبانه هم با سکوت عجیب مسئولان مواجه می شود اما قانون همیشه برای پرسپولیس اجرایی است، حتی با اضافه کردن بند و تبصره های جدید برای نقره داغ کردن 40 میلیون هوادار!


خرید 4 بازیکن از تیم ملی جوانان از سوی رویانیان پیراهن عثمان می شود اما؛ اقدام عجیب فدراسیون مبنی بر ثبت قرارداد بازیکن سپاهان با آبی های پایتخت به صورت غیرقانونی هیچ واکنشی را در پی ندارد؟!


این ها و خیلی سئوالات دیگر، این روزها ذهن نگارنده را به خود مشغول کرده. شما چطور؟ پاسخی برای این پرسش ها دارید؟


پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)