مرجع خبری پرسپولیس : رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: تمام شرایط برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس در کرج مهیا شده است.

 

محمد محمودی رئیس هیئت فوتبال استان البرز در خصوص میزبانی تیم سایپای البرز از دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: تمام شرایط برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس در کرج مهیا شده و امروز ورزشگاه انقلاب کرج، مدیران استان البرز آمادگی خود را برای میزبانی از این دیدار اعلام کرده اند.

 

قرار است طی چند روز آینده در جلسه ای با حضور شورای امنیت استان البرز در خصوص دیدار هفته دوم سایپا در مقابل استقلال تصمیم نهایی گرفته شود.

 

وی ادامه داد: از نظر ما هیچ مشکلی برای میزبانی این دیدار وجود ندارد و نواقص ورزشگاه انقلاب تا حدود خیلی زیاد برطرف شده امیدواریم تا آغاز لیگ برتر تمام مشکلات این ورزشگاه برطرف شود.

 

محمودی تصریح کرد: تقاضای هیئت فوتبال را به صورت رسمی به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم و امیدوارم با تلاش مسئولان استان برای اولین بار در کرج میزبان استقلال تهران باشیم.

 

وی در پایان یادآور شد: ما در این چند سال میزبان دیدار های تدارکاتی تیم ملی بودیم و تماشاگران پرشماری از این دیدار استقبال کردند و امیدوارم باز هم این اتفاق خوشایند برای استان البرز رخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)