مرجع خبری پرسپولیس : حمیدرضا علی عسگری بار دیگر تاکید کرد دوست ندارد به پست غیر تخصصی اش به عنوان مدافع راست بازگردد.

 

علی عسگری می گوید توانایی های هجومی اش بیشتر از شرکت در کارهای دفاعی است و به این شکل بیشتر می تواند به پرسپولیس کمک کند. با هافبک جوان سرخپوشان گفت و گویی انجام دادیم که می خوانید:

 

 

* تمرینات پرسپولیس چطور پیش می رود؟

_ تمرینات خوب است، بچه ها انگیزه زیادی برای تمرین کردن و نشان دادن توانایی شان به کادرفنی جدید دارند. ژوزه شناخت کاملی از نفرات تیم ندارد و همین باعث می شود بازیکنان برای نشان دادن توانایی هایشان با جدیت تمرین کنند.

 

* ژوزه توانسته ارتباط خوبی با بازیکنان پرسپولیس برقرار کند؟

_ بله ژوزه ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و برخلاف چیزی که عنوان می شد اصلا بداخلاق نیست. او در رفتارش جدی است و جدیت هم چیز بدی نیست، این سختگیری و جدیت باعث می شود تمرینات با انضباط بیشتری برگزار شود.

 

* فکر می کنی ژوزه می تواند پرسپولیس را به عنوان قهرمانی برساند؟

_ با این شخصیتی که از او دیدم فکر می کنم باید پرسپولیس را قهرمان کند. او سابقه درخشانی دارد و یک مربی بزرگ و بین المللی است. فکر می کنم هرچه زمان بیشتر بگذرد، بهتر می تواند در پرسپولیس کار کند.

 

* ظاهرا این فصل تصمیم گرفتی پست بازی ات را تغییر بدهی!

_ من دوست دارم در کارهای تهاجمی شرکت کنم. متاسفانه سال گذشته نتوانستم در کار حمله شرکت کنم. باید دید ژوزه چه تصمیمی می گیرد. من تابع تصمیمات او هستم و هرجا که بخواهد بازی می کنم، اما دوست دارم امسال بیشتر به خط حمله کمک کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)