مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم ملی جوانان به خاطر صحبت های منصور قنبرزاده که وی را به دلالی و واسطه گری متهم کرده بود به دادگاه شکایت کرد بر اساس این موضوع منصور قنبرزاده درباره اتفاقات رخ داده توضیحاتی مطرح کرد.

منصور قنبرزاده افزود: اکبر محمدی در جایگاه متهم قرار دارد اما این مربی دست پیش گرفته و به عنوان مدعی العموم از من شکایت کرده است.

 

قنبرزاده در ادامه اظهار داشت: اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان برخلاف عرف و قانون سازمان لیگ عمل کرد و بدون اجازه گرفتن از باشگاه نفت با بیرانوند دروازه بان تیم صحبت کرده و از وی خواسته به پرسپولیس برود که اقدام درستی انجام نداده است.

 

وی تصريح کرد: این مربی ادعا کرده که به رویانیان مدیرعامل پرسپولیس مشاوره می دهد و بر اساس آن بیرانوند را به سرخپوشان معرفی کرده و اصلا اطلاع نداشته که بیرانوند با نفت تهران قرارداد داشته است.

 

مدیرعامل نفت تهران گفت: آیا اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان به همه تیم ها در جذب بازيکن مشورت می دهد یا فقط رویانیان همکاری می کند و مدیر برنامه ای شغل دوم این مربی محسوب می شود.

 

قنبرزاده بیان داشت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه نفت با بیراروند دروازه بان تیم برگزار شد و وی درآن جلسه به خاطر تهدیدهای صورت گرفته مصاحبه اش را پس گرفت و بیان کرد که اکبر محمدی با وی تماس نگرفته بلکه از طریق کمیجانی مدیربرنامه اش با باشگاه پرسپولیس صحبت کرده است.

 

وی بیان داشت: ما هم به علی کفاشیان رئیس فدراسیون نامه دادیم که با فراخوان اکبرمحمدی و بیرانوند در کمیته انضباطی این موضوع را پیگیری کنند که سرمربی تیم ملی جوانان خلاف مقررات و آئین نامه لیگ به رویانیان مشاوره داده یا نه.

 

مديرعامل نفت تهران تصریح کرد: ما بیرانوند را به خاطر جوانی و بی تجربگی اش می بخشیم اما از اکبر محمدی سرمربی تیم ملی جوانان انتظار نداشتیم که این کار را انجام دهد این مربی باعث شده که ذهن و روح دروازه بان ما خراب شود و به طور حتم ما در فصل بعد در درون دروازه به مشکل برخواهیم خورد.

 

قنبرزاده خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال باید نظارت بیشتری در فصل نقل و انتقالات انجام دهند چرا که این اتفاق نه تنها در باشگاه ما بلکه در اکثر تیم های لیگ برتر رخ داده که با بازیکنانی که قرارداد با باشگاه دارند و مذاکره می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)