مرجع خبری پرسپولیس : جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: با توجه به دستور پزشكان و به دلیل تشدید بیماری از مسوولیت خود در باشگاه پرسپولیس تهران استعفا كرده است.

 

زارع گفت: مدت ها است كه به خاطر فشارهای بی اندازه و كار های سنگین باشگاه، بیماری ام تشدید یافته و طبق دستور پزشكان نمی توانم به تمرینات ورزشی خود برسم.

 

 

وی ادامه داد: در 10 ماه گذشته به شهادت همه همكاران حتی روزهای تعطیل نیز مشغول رسیدگی به كارهای باشگاه بودم و در این مدت یك روز هم به استراحت نرفتم و از سلامتی خود غافل و بیماری ام تشدید یافت و پزشكان نیز ادامه این وضعیت را صلاح ندانستند.

 

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران، گفت: به رغم میل باطنی تصمیم به استعفا و كناره گیری گرفتم و شب گذشته استعفای خود را تسلیم دوست 30 ساله و همسنگر قدیمی ام محمد رویانیان نمودم.

 

وی تصریح كرد: ای كاش می توانستم در فصل جدید سهم كوچكی در موفقیت های پرسپولیس داشته باشم و از این بابت از تمام هواداران تیم محبوب پرسپولیس عذر خواهی می كنم.

 

وی اظهار داشت: از بازیكنان، پیشكسوتان، كاركنان باشگاه و رسانه ها به ویژه محمد رویانیان كه در این مدت به بنده لطف داشته اند، صمیمانه سپاسگذارم.

 

زارع كه از مدیران باسابقه ورزش كشور است، همزمان با حضور رویانیان در باشگاه پرسپولیس كار خود را به عنوان قائم مقام باشگاه آغاز كرد و در طول این مدت بخشی از مسوولیت های مدیریتی تیم برعهده وی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)