مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: دو باخت پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی به معنی ضعف پرسپولیس نیست و در لیگ دوازدهم این تیم شانس اول قهرمانی است.

 

مجتبی رمضان‌بیگی در مورد وضعیت باشگاه صبای قم گفت: اردوی تیم امروز(چهارشنبه) در ترکیه به پایان می‌رسد و بازیکنان بعد از یک روز استراحت تمرینات را از سر می‌گیرند.

 

وی در مورد تغییر استاندار قم عنوان کرد: موسی‌پور استاندار سابق رئیس مجمع باشگاه صبا بود و سال گذشته نیز به تیم خیلی کمک کرد. پیرایی استاندار جدید قم نیز تجربه تیمداری در لیگ برتر را دارد و کمک خوبی برای باشگاه است. وضعیت باشگاه صبا دقیقا مانند پاس همدان است و در آن زمان ایشان استاندار همدان بودند و می‌توانند به باشگاه کمک‌های خوبی کنند.

 

رمضان‌بیگی در مورد وضعیت میلاد جهانی که بر سرجذبش با باشگاه مس اختلاف پیدا کردند، اظهار داشت: قرارداد این بازیکن را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داده‌ایم و منتظریم آنها در موردش اظهار نظر کنند.

 

مدیرعامل باشگاه درباره برتری این تیم برابر پرسپولیس در دیداری دوستانه گفت: دو باخت پرسپولیس در بازی تدارکاتی برابر ما و آلومینیوم به معنی ضعف این تیم نیست و یا اینکه صبا بسیار تیم فوق‌العاده‌ای است. ما و آلومینیوم زودتر از پرسپولیس کار را شروع کردیم ضمن اینکه پرسپولیس حواشی بسیاری داشت و این حواشی معمولا روی متن کار تاثیرگذار است.

 

رمضان‌بیگی تصریح کرد: پرسپولیس با بازیکنانی که جذب کرده مدعی اول قهرمانی است. اگر چه رقابت بین سه چهار تیم اول جدول بسیار سخت و فشرده خواهد بود اما به نظر پرسپولیس با فاصله لیگ را تمام می‌کند. در لیگ برتر دوازدهم اگر پرسپولیس قهرمان نشود کدام تیم می‌خواهد قهرمان شود؟

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)