مرجع خبری پرسپولیس : روبرتو سوسا در همین مدت زمان اندک حضورش در تهران ارتباط خوبی با هواداران پرسپولیس و سایر هم تیمی هایش پیدا کرده است.

 

روبرتو سوسا برزیلی که جدی ترین گزینه سرخپوشان برای پست هافبک دفاعی محسوب می شود به همراه علی کریمی، ستاره این روزهای تمرینات است و حتی در بازی با آلومینیوم در دقایق کوتاهش در زمین اجازه خودنمایی به هافبک ها و مهاجمین حریف نداد.

 

 

از زمانی که سوسا از ترکیب سرخپوشان بیرون رفت، آلومینیوم هرمزگان روی 2 ضد حمله دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

 

مانوئل ژوزه پرتغالی هم حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده و در تمرینات اخیر بارها با تذکرات تاکتیکی خود ، برنامه هایش را به سوسا منتقل می کند.

 

این بازیکن برزیلی فعلا در هتل اوین تهران مستقر است و باشگاه پرسپولیس قول داده از هفته آینده، همزمان با ورود خانواده سوسا به ایران، یک واحد آپارتمان در اختیار این بازیکن قرار دهد.

 

سوسا با وجود اینکه از وضعیت پرسپولیس و حضور در ایران راضی است یک مشکل جالب هم در تهران دارد. او از رانندگی در خیابان های تهران وحشت دارد! به همین دلیل باشگاه پرسپولیس یک راننده در اختیار هافبک دفاعی برزیلی اش قرار داده.

 

وقتی در حاشیه تمرین پرسپولیس با راننده سوسا همکلام شدیم، او گفت سوسا از زمانی نشستن در اتومبیل تا رسیدن به مقصد احساس خوشایندی ندارد، او گاهی چنان فریاد می کشد که باعث شوکه شدن دیگران می شود و همیشه نگران است که سایر اتومبیل ها با شدت به ما برخورد کنند!

 

سوسا به لایی کشی تهرانی ها در بزرگراه ها خیره می شود و گاهی برای چند ثانیه پلک نمی زند و به سرعت های سرسام آور خودروها، و حرکات عجیب موتور سیکلت ها خیره می شود!

 

البته شاید سوسا به زودی مثل مصطفی دنیزلی به رانندگی تهرانی ها عادت کند و حتی در بازگشت به برزیل با عادت های رانندگی در تهران، هم وطنانش را بترساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)