مرجع خبری پرسپولیس : رئیس هیات فوتبال لرستان از نبود استادیوم استاندارد در این استان انتقاد کرد.

 

حیدر بهاروند در مورد آخرین وضعیت میزبانی تیم گهر شهرداری دورود، اظهار کرد: به هیأت فوتبال استان البرز نامه زده‏ ایم و قرارداد برگزاری بازی‎های گهر در ورزشگاه انقلاب کرج منعقد شده است.

 

وی در پاسخ به اين سوال که چرا ورزشگاهی نزدیک به لرستان برای بازی‎های گهر انتخاب نشده، گفت: خیلی دوست داشتیم اگر شرایط برگزاری در لرستان مهیا نشود در ورزشگاهی نزدیک به استان خودمان باشد اما متأسفانه نشد.

 

 

این مقام مسوول ادامه داد: یکی از گزینه‏‌ها اراک بود که استادیوم این شهر فاقد استانداردهاي لازم بود، ورزشگاه قدس همدان به‏ علت مشکلاتی که محور خرم‏ آباد _ همدان داشت، مورد تایید دوستان نبود و ورزشگاه‏‌های کرمانشاه هم فاقد ملزومات AFC بود.

 

بهاروند با تاکید بر اینکه قول می‏‌دهم ورزشگاه خرم‏‌آباد برای دیدار هفته سوم گهر و پرسپولیس آماده شود، به وقوع پیوستن این مهم را در صورت انجام کار شبانه روزی در این ورزشگاه عنوان کرد.

 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری دیدار نماینده لرستان با قرمزپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی تهران، تصریح کرد: این تصمیم را قبول نداریم و اگر ورزشگاه خرم ‏آباد تا آن زمان مهیا نشود، بازی باید در کرج انجام شود و این حق طبیعی تیم میزبان است.

 

وی با بیان اینکه مسوولان تیم دورودی خواهان بازی در خرم ‏آباد هستند، عنوان کرد: تیم گهر متعلق به مردم دورود و لرستان است و اگر بازی‏های این تیم در بیرون از استان برگزار شود در حق این مردم اجحاف شده اما متاسفانه برخی نمی‏‌خواستند بازی‏‌های گهر در لرستان برگزار شود.

 

بهاروند با بیان اینکه باید واقعیت‌‏ها را به مردم بگوییم، اضافه کرد: زیرساخت‏‌ها مشکل دارند و متاسفانه در گذشته کسی به این مشکل توجه نکرده و اگر گهر لیگ برتری نمی‌‏شد، هیچ یک از ورزشگاه‏‌های استان، دنبال استاندارد سازی نمی‏‌رفتند.

 

رئیس هیأت فوتبال لرستان با ابراز نارضایتی از اینکه استانی با حدود 2 میلیون نفر جمعیت ورزشگاه استاندارد ندارد، گفت: اگر برخی دوستان مانع نمی‏‌شدند حتی می‏‌توانستیم بازی هفته اول با ملوان را هم در خرم‏ آباد برگزار کنیم و اجازه نمی‏‌دهیم دیدارهای زیادی از گهر در خارج از استان انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه تختی دورود روند آماده سازی مطلوبی ندارد و فکر نمی‏‌کنم برای نیم فصل دوم هم آماده شود. مردم دورود بارها اعلام کرده‎اند که حاضرند برای کار و فعالیت در این ورزشگاه مجانی کار کنند و این نشان‎دهنده عشق و علاقه مردم به گهر است.

 

بهاروند با بیان اینکه اگر گهر به لیگ دسته اول سقوط کند، شاید تا سال‏‌ها ما نتوانیم نماینده‏ای در لیگ برتر داشته باشیم، بیان کرد: از همه مسوولان مربوطه خواهش می‏کنم، کمک کنند تا شرایط برگزاری دیدارها گهر در لرستان فراهم شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)