مرجع خبری پرسپولیس : تنها امثال امير عابديني كه مديريت را به‌خصوص در شرايط بحراني خوب مي‌دانند قادر به اداره تيمي مثل داماش هستند.

 

در حالي كه بازيكنان فصل گذشته مطالبات خود را هنوز دريافت نكرده‌اند و نفرات جديد هم پولي نگرفته‌اند اما تمرين‌هاي اين تيم از چند هفته پيش و به‌طور منظم آغاز و در حال پيگيري است.

 

فصل گذشته هدف داماش به گفته شما مطرح شدن بود كه به آن هم رسيديد. براي ليگ دوازدهم چه برنامه‌اي داريد؟

فكر مي‌كنم وضع تيم ما نسبت به فصل گذشته بهتر است. كادر فني با ثبات و انگيزه خوب كارش را مي‌كند. من خوشحالم كه هرندي سرمربي داماش است چون يك انرژي مضاعفي به تيم تزريق كرده و بسيار با روحيه كار مي‌كند و همين هم به من دلگرمي داده است. منتها اگر بتوانيم در حداقل‌ها بودجه لازم را داشته باشيم مي‌توانم بگويم نسبت به پارسال شرايطمان بهتر خواهد بود.

 
يعني با توجه به جدايي غلامي، ابوذر رحيمي، محمدي، عسگري، زنيدپور و عباس آقايي تيمتان را بهتر از پارسال مي‌بينيد؟
من تيم را قوي‌تر مي‌بينم چون جوانان باانگيزه‌اي را در اختيار داريم و همين باعث شادابي و طراوت تيم شده است. ما در خط دفاعي، درون دروازه و خط مياني بازيكنان خوبي داريم. البته غلامي را از دست داديم اما به‌نظرم جهانبخش خيلي باانرژي و انگيزه است.

بدون پول چطور تيم را هدايت مي‌كنيد و هيچ صدايي از كسي درنمي‌آيد؟
پول نداريم، رو كه داريم (مي‌خندد). باور كنيد بي‌پول‌ترين تيم ايران هستيم. شايد تيمي مثل ذوب‌آهن كم‌خرج كرده باشد اما ما هيچ پولي نداريم كه خرج كنيم.

ما اسمش را اعتبار مي‌گذاريم.
شما لطف داريد اما باور كنيد هر كسي جاي من بود سكته مي‌كرد.

با جدايي سيدعلي حسيني موافقت كرديد؟
‌بله، رضايتنامه‌اش را دادم. بعضي وقت‌ها فوتباليست‌ها به‌جاي فرصت‌سازي، فرصت‌سوزي مي‌كنند. به‌هرحال اميدوارم در تيم راه‌آهن با بازيكنان جديد به هماهنگي خوبي برسد.

بحث فروش امتياز به كجا رسيد؟
خريداران مي‌آيند و مذاكره مي‌كنند اما همه آنها از بالا بودن قيمت گلايه دارند.

مگر قيمتش چقدر است؟
قيمتي كه تعيين شده 5 ميليارد و ششصد ميليون تومان است كه البته حدود 2 ميليارد تومان هم بدهي داريم.

چقدر اميدواريد كه مشكل مالي حل شود؟
در هفته اول ليگ ما در رشت بازي داريم اما واقعيت اين است كه شايد پولي براي گرفتن هتل در خارج از گيلان يا بليت هواپيما نداشته باشيم. به‌هرحال نااميد نيستيم.

و سوال آخر، شما اسم اين نوع سوال‌ها را شيطنت مي‌گذاريد؟
بفرماييد، نشد يكبار ما را وارد حاشيه نكنيد.

قانون فوتبال ما اجازه مي‌دهد كه يك مديرعامل، قائم مقام باشگاه ديگري هم شود؟
(با صداي بلند مي‌خندد)

منظورمان پرسپوليس است چون سردار زارع استعفا كرده‌اند؟
من هميشه براي پرسپوليس آرزوي موفقيت و بهترين‌ها را داشته و دارم اما زماني مي‌توانم در باشگاهي ديگر فعاليت كنم و به قول شما پستي بگيرم كه از داماش جدا شده باشم. در حال حاضر چون مديرعامل داماش هستم چنين چيزي امكان ندارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)