مرجع خبری پرسپولیس : رئيس كميته فوتسال در مورد رفتن ملي پوشان به كشورهاي عربي، انحلال تيم ها و ساختار جديد كميته فوتسال سخن گفت.

 

عباس ترابيان درباره‌ي حضور بازيكنان ملي پوش ايراني در ليگ هاي حوزه ي خليج پارس بيان كرد: بازيكنان فوتسال اين ادب را دارند كه در مباحث مهم با من تماس گرفته و مشورت مي كنند و مي دانند كه اين مشورت به نفع كشور است.

 

من نيز در مورد رفتن تعدادي از بازيكنان به كشورهاي عربي به آنها توصيه كردم كه اين كار را نكنند.

 

وي ادامه داد: بازيكنان ملي پوش با من تماس گرفتند و من به آنها توصيه اكيد كردم كه رفتن به كشورهاي عربي فايده اي ندارد. آنها اگر مي خواهند در ليگ هاي خارجي بازي كنند بايد به جاهايي بروند كه سطح آنها از ايران بالاتر باشد. ما براي بازيكنان خارجي كه مي خواهند در ليگ ايران بازي كنند مي گوييم بهترين ها بيايند‌،‌ براي بازيكنان خودمان هم همين توصيه را داريم. اينكه ملي پوشانمان به اين كشورها بروند و پول بگيرند باعث مي شود تا سطح فني شان نزول پيدا كند و براي مدتها از ميادين دور بمانند. از همين رو هم بنده و هم آقاي صانعي اين كار را پيگيري مي كنيم تا جلوي هدر رفتن سرمايه هايمان را بگيريم.

 

رييس كميته فوتسال همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا تا به امروز نامه اي مبني بر انصراف تيمها از ليگ فوتسال به دستتان رسيده است تاكيد كرد: هيچ نامه اي مبني بر انصراف تيمها برايمان ارسال نشده است بجز گسترش فولاد تبريز كه ما را در جريان انتقال امتيازش به هلال احمر قرار داد.

 

همچنين مسئولان منصوري قرچك نيز به ما مراجعه داشتند و گفتند كه احتمالا اين تيم با نام شهداي قرچك در ليگ حاضر مي شود. در مجموع اعتقادم اين است كه تمام صحبتهاي مطرح شده مبني بر انحلال و انصراف تنها يك جنجال بود. ما در فصل پيش رو شاهد حضور همه تيمها خواهيم بود. حتي اگر يك تيم هم نباشد ما ليگ را تعطيل نمي كنيم.

 

وي در ادامه با اشاره به اينكه باشگاه پرسپوليس نيز حضورش را اعلام كرده افزود: سرپرست پيشين پرسپوليس به كميته فوتسال مراجعه داشته و به ما گفته كه رويانيان قصد دارد در فوتسال تيمداري كند. خودشان هم با بعضي از دوستان فوتبالي و كساني كه نامي در فوتسال دارند تماس داشتند و ما اخبار موثقي از حضورشان در مسابقات داريم كه اميدواريم اين اتفاق بيفتد و يا خودشان با نام پرسپوليس شركت كنند و يا اينكه با اسم جديدي حضور داشته باشند.

 

ترابيان هم همچنين در پاسخ به اين پرسش كه چه زماني ساختار جديد كميته فوتسال مورد تاييد فدراسيون فوتبال قرار خواهد گرفت، گفت: تغيير ساختار كميته جز مطالبات فوتسال است، من ديگر نمي خواهم بعضي موارد را در دلم نگه دارم چون در اين زمينه به شخص بنده حمله شد در حالي كه ساختار كميته را فدراسيون بايد دنبال كند. به هرحال ما آيين نامه را تهيه كرديم اما از آنجايي كه فوتسال را هميشه در اولويت قرار مي دهند در مجمع فدراسيون مطرح نشده كه اميدوارم هرچه زودتر ساختار جديد به تاييد فدراسيون برسد. چون اگر سطح ساختار ارتقا نيابد همين آش است و همين كاسه!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)