مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظمیان روز به روز آماده تر می شود و در بازی مقابل فولاد خوزستان هم عملکرد خوبی از خودش نشان داد.

 

او در این مسابقه موفق به گلزنی شد و قصد دارد در طول فصل هم در رقابت با سایر مهاجمان جایگاه ثابتی برای خودش دست و پا کند. در آستانه بازی مقابل نفت آبادان با شماره 17 سرخپوشان هم کلام شدیم:

 

 

* بازی مقابل فولاد خوزستان چطور بود؟

_ بازی خوبی انجام دادیم، به نظر من فولاد از صبا و آلومینیوم هرمزگان قوی تر بود. با این برد روحیه بازیکنان در آستانه بازی های لیگ بهتر شده و می توانیم با شرایط بهتری برای بازی مقابل نفت به آبادان برویم. روز پنجشنبه هوای تهران هم خیلی گرم بود اما ما خوب کار کردیم.

 

* پس از این 3 بازی تدارکاتی برای بازی مقابل نفت آبادان آماده شدید؟

_ هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم اما به خاطر شباهت فولاد به نفت آبادان این بازی به ما کمک کرد تا آماده تر شویم. در این بازی ها ژوزه سیستم های مختلفی را امتحان کرد تا شناخت بیشتری از بازیکنانش پیدا کند.

 

* دیر انتخاب شدن سرمربی باعث نمی شود پرسپولیس نتواند در چند هفته ابتدای لیگ خوب نتیجه بگیرد؟

_ شخصیت و توانایی بازیکنان پرسپولیس کمک می کند تا بازی های لیگ را خوب آغاز کنیم. ژوزه هم مربی بزرگی است و می تواند تیم را جمع و جور کند، ما به زمان نیاز داریم تا بیشتر با یکدیگر هماهنگ شویم.

 

* به سخت گیری های مانوئل ژوزه عادت کرده اید؟

_ این سختگیری ها برای آمادگی تیم لازم است. او بیشتر اصرار دارد که بچه ها دستورات تاکتیکی را مو به مو اجرا کنند.

 

* ایمون زاید هم به پرسپولیس برگشت، به این ترتیب رقابت بین مهاجمین تیم بیشتر شده است.

_ پارسال هم در خط حمله ترافیک داشتیم و امسال هم همینطور است. من از بازگشت ایمون زاید خوشحال شدم و برای رقابت آماده هستم. پارسال هم مهاجمان به تناوب بازی می کردند و ممکن بود نیمکت نشینی هم پیش بیاید.

 

* جواد کاظمیان در لیگ دوازدهم چه تغییراتی خواهد کرد؟

_ من دوست دارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. می دانم کی روش به من اعتقاد دارد به همین خاطر در تمرینات بدنسازی تمام تلاشم را کردم و آمادگی خوبی دارم.

 

* راستی معدنچی هم قرار است دوباره پرسپولیسی شود!

_ بله معدنچی هم چند سال از این تیم دور بود و خوشحالم که دوباره برگشته است.

 

* از نیمکت نشینی احتمالی ناراحت نمی شوی؟

_ من تمام تلاشم را می کنم تا در ترکیب قرار بگیرم، دوست ندارم نیمکت نشین شوم اما در نهایت همه چیز به تصمیم ژوزه بستگی دارد. دوست دارم سال خوبی را با پرسپولیس تجربه کنم و قهرمان شویم، به نظر من قرار گرفتن هیچ بازیکنی در ترکیب تضمین شده نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)