مرجع خبری پرسپولیس : امیر عابدزاده درحالی گلر دوم پرسپولیس شد که برای مذاکره با ملوان به تهران آمده بود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پسر 18 ساله احمدرضا عابدزاده گلر دوم پرسپولیس شد تا سرخ ها امید داشته باشند لیگ امسال را بی مشکل دروازه بانی به پایان ببرند.

 

امیر که تمام دوران کودکی اش را به دلیل سال های طلایی فوتبال پدرش در تمرینات این تیم سپری کرده پس از مدتی بازی در تیم ال آ (لس آنجلس) بلوز آمریکا به ایران آمد و با پرسپولیس قرارداد بست.

 

امیر که برای تحصیلات دانشگاهی به آمریکا رفته بود بعد از بازی در تیم آمریکایی امکان تحصیل در دانشگاه را از دست داد . او این فصل درحالی از آبی های لس آنجلس جدا شد که تیمش در رده پنجم لیگ بود. امیر در این مدت 10 بازی دوستانه و 15 بازی رسمی در لیگ را برای تیمش انجام داده است. او که پیش از این دوره دروازه بانی در باشگاه تاتنهام انگلیس دیده است در سفر اخیر احمدرضا به لس آنجلس از سوی پدرش ترغیب شد تا به ایران برگردد و فوتبال حرفه ای اش را در لیگ ایران شروع کند.

 

امیر که علاقه ای به مصاحبه درباره حضورش در پرسپولیس ندارد بعد از ابراز خوشحالی از این انتقال تنها با لبخندی می گوید: «پدرم وقتی چند بازی ام را دید، گفت دیگر وقتش رسیده که بروی خانه خودت فوتبال بازی کنی. او منظورش پرسپولیس بود. جایی که هم بابا دوست داشت و هم من.»

 

امیر اما درحالی از آمریکا به ایران برگشت که مقصد اولیه اش قرار بود ملوان انزلی باشد. تیمی که حالا دوست صمیمی پدرش یعنی حسین هدایتی مالک آن است. انزلی چی ها هم این فصل فقط یک گلر داشتند و به شدت دنبال گلر دوم می گشتند اما برگشتن امیر دقیقا مصادف شد با بی گلر دوم ماندن پرسپولیس . به خصوص که گلر برزیلی این تیم هم از فرودگاه امام(ره) دیپورت شده بود.

 

او پس از جلسه ای نه خیلی طولانی به پرسپولیس پیوست و تمریناتش را با این تیم آغاز خواهد کرد. حالا باید دید بعد از تجربه ناکام محمد پروین و آتیلا حجازی ، امیر می تواند از زیر سایه نام پدر خارج شود و گلر اول تیم ملی ایران شود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)