مرجع خبری پرسپولیس : با حضور مهرزاد معدنچی در پرسپولیس، امیرحسین فشنگچی در جناح چپ رقیب تازه ای پیدا کرده است.

 

فشنگچی برای لیگ دوازدهم انگیزه زیادی دارد و می خواهد پس از رسیدن به جایگاه ثابت در ترکیب ژوزه، پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را هم دوباره به تن کند. به همین بهانه به سراغ شماره 23 سرخپوشان رفتیم:

 

 

* بازی مقابل فولاد خوزستان چطور بود؟

_ بهتر از 2 بازی قبلی بود. فولاد هم از صبا و آلومینیوم هرمزگان قوی تر بود و بازیکنان ما هم بیشتر با هم هماهنگ شده بودند. در این بازی بازیکنان پرسپولیس بیشتر سعی کردند با یار کناری شان هماهنگ تر شوند و خوشبختانه توانستیم در پایان بازی را ببریم تا برای بازی مقابل نفت آبادان آماده شویم.

 

* خودت به آمادگی رسیدی؟

_ بله هم از نظر بدنی و هم از نظر روحی شرایط بسیار خوبی دارم، بعد از اینکه قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم با خودم قول و قراری گذاشتم.

 

* چه قول و قراری؟

_ با خودم عهد کردم بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم و بازیکن ثابت تیم ملی بشوم. قهرمانی با پرسپولیس خیلی برایم مهم است چون سال گذشته خیلی بد شروع و تمام کردیم ولی امسال فرصت داریم که همه چیز را جبران کنیم.

 

* فکر می کنی ژوزه می تواند یک تیم آماده را به آبادان بفرستد؟

_ ژوزه یک مربی حرفه ای و کاربلد است، البته هواداران هم نباید روی بازی اول خیلی حساس باشند. اگر در اولین بازی ضعف هایی وجود داشته باشد طبیعی است چون ژوزه فرصت زیادی نداشته است. ضمن اینکه او هنوز شناخت کافی از نفرات تیم ندارد و ممکن است در هفته های اول یک جور ناهماهنگی وجود داشته باشد اما با همه این ها ما باید از همین بازی با نفت امتیازات کامل را جمع آوری کنیم و در تمرینات باقی مانده هم نهایت تلاشمان را انجام می دهیم.

 

* نظرت در مورد حضور مهرزاد معدنچی در پرسپولیس چیست؟

_ من هم خوشحالم که معدنچی به پرسپولیس آمده و از رقابت هم نمی ترسم چون رقابت باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان می شود. از حضور معدنچی استقبال می کنم، او قبلا در پرسپولیس بازی کرده و تجربه اش می تواند برای ما مفید باشد.

 

* به این ترتیب جناح چپ پرسپولیس هم تقویت می شود!

_ هر چه قدر قوی تر باشیم بهتر است. در حال حاضر هم تیم خوبی داریم و می توانیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)