مرجع خبری پرسپولیس : محمد قاضي حالا در پرسپوليس دنبال موفقيت‌هاي جديد است.

 

او شرايط فعلي پرسپوليس را مناسب توصيف كرده و اميدوار است با اين تيم قهرماني در ليگ برتر را تجربه كند. قاضي در‌ آستانه شروع ليگ برتر در مورد شرايط پرسپوليس، وضعيت خودش و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي‌دهد.

 

فكر مي‌كني پرسپوليس براي شروع ليگ آمادگي صد در صد دارد؟


ما تمرين‌هاي خوبي را انجام داديم و در حال حاضر وضعيت خوبي داريم. در دو هفته اخير هم ژوزه مانوئل توانسته تا حدودي با شرايط تيم و خصوصيات بازيكنان آشنا شود و فكر مي‌كنم شرايط خوبي داريم.

مانوئل را چقدر شناختي؟ فكر مي‌كني او مي‌تواند پرسپوليس را به قهرماني برساند؟
مانوئل مربي كارنامه‌داري است و در كارش ديسيپلين دارد. او به خوبي با بازيكنان ارتباط برقرار مي‌كند و اميدوارم در كارش موفق باشد. ما براي رسيدن به قهرماني بايد تلاش كنيم و اگر دست به دست هم دهيم مي‌توانيم قهرمان شويم.

فكر نمي‌كني مانوئل دير به پرسپوليس آمد و هنوز شناخت كافي را از بازيكنان پيدا نكرده است؟
به هر حال باشگاه مي‌خواست يك مربي خوب را بياورد و مانوئل هم در اين دو هفته نهايت تلاش خود را كرده كه بيشترين شناخت را از پرسپوليس پيدا كند.

در ابتداي فصل نقل و انتقالات خيلي‌ها به پرسپوليس لقب كهكشاني‌ دادند ولي حالا استقلال هم با خريدهاي جديدش لقب كهكشاني گرفته است. در اين خصوص چه صحبتي داري؟
استقلال هم تيم خوبي است ولي من معتقدم كه امسال اكثر تيم‌ها خوب بسته شدند و رقابت واقعا سخت خواهد بود. من معتقدم كه كهكشاني بودن تنها يك لقب است و بايد در زمين مسابقه ثابت كنيم كه چقدر قدرت داريم.

اين روزها همه ازتعداد زياد مهاجمان پرسپوليس حرف مي‌زنند و معتقدند شايد اين موضوع حاشيه‌ساز شود. نظر تو چيست؟
به چه دليل حاشيه‌ساز شود؟

اينكه چند نفر بايد روي نيمكت بنشينند و شايد همين موضوع تيم را به حاشيه ببرد؟
اين سوال را در چند روز اخير خيلي از خبرنگاران از من پرسيدند ولي دوست ندارم در خصوص اين مسائل حرف بزنم. من تنها تلاش مي‌كنم بهترين بازي‌ها را براي پرسپوليس انجام دهم تا هواداران و كادر فني از من راضي باشند.

راستي امسال قرار است مهاجم نوك بازي كني؟
در اين خصوص كادر فني تصميم مي‌گيرد.

در بازي‌هاي دوستانه در چه پستي بازي كردي؟
مهاجم نوك بودم.

ولي در ذوب‌آهن مهاجم كنار بودي، درست است؟
در ذوب هم مهاجم نوك بودم كه گاهي اوقات به عنوان مهاجم كناري بازي مي‌كردم. در تيم ملي هم مهاجم نوك هستم و اين پست تخصصي من است ولي مانوئل تصميم مي‌گيرد كجا بازي كنم.

در مورد بازي هفته اول مقابل نفت آبادان چه صحبتي داري؟
بازي سختي است، آن هم در شرايطي كه گرماي آبادان آزاردهنده است البته ما در هواي گرم تهران هم تمرين مي‌كنيم و گرماي تهران فرق زيادي با آبادان ندارد. با همه اين سختي‌ها بايد سه امتياز را بگيريم و گام اول را محكم برداريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)