انصاری فرد تمرین کرد، رضایی فیزیوتراپی

مرجع خبری پرسپولیس : تمرین صبح دوشنبه سرخپوشان با حضور هواداران ساری که با لباس های متحدالشکل به درفشی فر آمده بودند، انجام شد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ تمرین نوبت صبح امروز سرخپوشان از ساعت 9:30 با حضور 24 بازیکن زیر نظر کادر فنی پرسپولیس در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد.

 

* علی رغم اینکه قرار بود تمرین پشت درهای بسته برگزار شود اما درها را باز کردند و خبرنگاران و عکاسان تمرین را پوشش خبری و تصویری دادند.

 

* حدود 300 هوادار نوجوان مازندرانی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شدند. همچنین سایر هواداران بنرهایی در حمایت از رویانیان و بازیکنان پرسپولیس در مجموعه درفشی‌فر نصب کردند. هواداران پرسپولیسی ساری که با لباس های متحد الشکل و با هماهنگی با حسین فریدونی رئیس کانون مشوقین پرسپولیس به ورزشگاه درفشی فر آمده بودند، به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

 

کریم انصاری فرد که به دلیل مشکل گوارشی در تمرین روز گذشته غایب بود، در تمرین امروز شرکت کرد. غلامرضا رضایی با تشخیص کادر فنی برای فیزیوتراپی در کلینیک پرسپولیس حضور یافت.


تمرین امروز با گرم کردن و انجام حرکات کششی و نرمشی آغاز شد و در ادامه دروازه بانان از تیم جدا شده و با احمد ناجی تمرینات اختصاصی دروازه بانی انجام دادند.


دیگر بازیکنان تیم به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه زیر نظر مانوئل ژوزه به فوتبال تحت فشار پرداخته و گروه دیگر با محسن عاشوری تمرینات تاکتیکی را مرور کردند.


امیر عابدزاده بازیکن جوان و با آتیه سرخپوشان با لباس شخصی در کنار زمین حضور یافت و پیش از آغاز تمرین با مربی دروازه بانان این تیم دیدار و گفتگو کرد. بازیکنان پرسپولیس از جمله علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برخورد گرمی با امیر عابدزاده داشتند.

 

* برخلاف روزهای گذشته امروز شخص دیگری مسئولیت ترجمه صحبت‌های مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی پرسپولیس را بر عهده داشت.

 

* مهاجمان پرسپولیس تمرین گلزنی کردند.

 

* فیلم بازی برگشت پرسپولیس و نفت آبادان در فصل گذشته در اختیار ژوزه قرار گرفت.

 

* معدنچی دقایقی ما مانوئل ژوزه به صحبت پرداخت.

 

* به بازیکنان اعلام شد قبل از بازی روز پنجشنبه با نفت آبادان دو جلسه آنالیز برگزار می‌شود.

 


تمرینات نوبت صبح سرخپوشان در هوایی بهاری و با شادابی و طراوت خاصی انجام شد و بازیکنان در پایان، بدن ها را سرد کرده و برای استراحت ورزشگاه را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)