مرجع خبری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز زیر باران شدید در ورزشگاه درفشی فر انجام شد و بازیکنان زیر نظر مانوئل ژوزه تمریناتی را برای آمادگی بیشتر براي ديدار با صنعت نفت آبادان در نخستین بازی لیگ دوازدهم انجام دادند.

 

بعد از تمرینات صبح امروز مصاحبه هایی با بازیکنان همچون بنگر، ماهینی، نوری و کاظمیان انجام دادیم که در ادامه خواهیم خواند.

 

 

*شرایطمان را با آب و هوای آبادان متناسب می کنیم

جواد کاظمیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم قبل از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر تهران دو، سه روز است که هوای خوب پاییزی دارد و ما سر حال تر از همیشه تمرین می کنیم اما مشکل ما هوای گرم و شرجی آبادان است که باید تمام سعی مان را انجام دهيم تا در دقایق ابتدایی بازی شرایطم مان را با آب و هوای آبادان متناسب کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را در اولین بازی در لیگ دوازدهم بدست آوریم.

 

وی اظهار داشت: تقریبا حدود 80 درصد آماده بازی با صنعت نفت آبادان هستیم و در حال حاضر شرایط خوب و عالی است.

 

 * ژوزه ، مربی با اخلاقی است

حسین ماهینی، مدافع راست پرسپولیس هم در خصوص تمرینات امروز بیان داشت: با توجه به آب و هوای خوب این روزهای تهران تمرینات عالی زیر نظر ژوزه گذرانیم و به تدریج آماده بازی با صنعت نفت آبادان می شویم.

 

وی درباره عملکرد سرمربی جدید اظهار داشت: بر خلاف نظر برخی از کارشناسان که اعلام می کنند  ژوزه از لحاظ فنی و اخلاقی مشکل دارد اما ما بازیکنان تا الان مشکلی با وی نداشتیم و در تمرینات هم با ما خوب رفتار کرده و در مجموع تمرینات با نشاطی زیر نظر وی انجام می دهیم.

 

وی اظهار داشت: ژوزه کارنامه درخشانی دارد و امیدوارم فصل خوبی با این مربی داشته باشیم.

 

*قدم محکمی با شکست نفت آبادان بر می داریم

محمد نوری، هافبک فوتبال پرسپولیس هم در خصوص تمرینات امروز گفت: با توجه به شرایط بازی با صنعت نفت آبادان تمرین کردیم، تمرین با نشاطی هم با حضور ژوزه داشتیم.

 

وی درباره نخستین بازی نفت آبادان گفت: ما تمام سعي مان را می کنیم که با شکست دادن صنعت نفت آبادان قدم محکمی را در لیگ دوازدهم برداریم با این بازیکنان خوب انتظار هواداران به جا است که از پرسپولیس قهرمانی لیگ دوازدهم را بخواهند.

 

* پول براي ما حرام است برای بقیه حلال؟

محسن بنگر، مدافع تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس باز درباره رقم قراردادهای سرخپوشان صحبت هایی کرد که در جای خود قابل تأمل است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: برخی از اهالی فوتبال بیان کردند که خریدهای پرسپولیس از پول بیت المال صورت گرفته و پول هایی که بازیکنان می گیرند حرام است سوال من از آنها این است چه طور ما پولمان حرام است اما بازیکنان دیگر تیم ها که دولتی هستند پول حلال دریافت می کنند.


وی درباره عملکرد مانوئل ژوزه سرمربی تیم پرسپولیس گفت: ژوزه سرمربی خوب و با اخلاقي است و از لحاظ فنی چیزی کم از مربیان طراز اول کم ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)