مرجع خبری پرسپولیس : جواد کاظمیان گفت: قرار نیست امتیاز از دست بدهیم. در رقابت هایی که حداقل 10 ماه به طول می انجامد همه چیز از روز اول صد در صد نخواهد بود.

 

بازیکن خط حمله پرسپولیس در آستانه اولین بازی فصل جدید، گفت: ما چند روزی دیر شروع کردیم ولی با آمدن مانوئل ژوزه تیم ما کامل شد و خیلی بهتر از آنچه دیگران انتظارش را داشتند، برای شروع بازی ها آماده شده ایم.

 

در شرایط فعلی طبعا در بالاترین حد قرار نداریم، اما قرار نیست امتیاز از دست بدهیم.

 

وی افزود: در رقابت هایی که 10 ماه به طول می انجامد همه چیز از روز اول صد در صد نیست. تیم ها کم کم کامل می شوند و پرسپولیس با اقدامات باشگاه یکی از کامل ترین تیم های این دوره خواهد بود. در این مدت سرمربی هم با اتخاذ تدابیر لازم، شرایط خوبی را برای ایجاد هماهنگی بین اعضای تیم بوجود آورده است.

 

مهاجم سرخپوشان درباره گلزنی برابر فولاد و امکان ادامه آن در بازی های بعدی گفت: این روزها خیلی آماده ام و برای گلزنی حس خوبی دارم. سال قبل در آخرین لحظه به تیم ملحق شدم و آمادگی خوبی نداشتم اما در این فصل از همان اوایل کار آمدم که تاثیر آن را روی خودم احساس می کنم. البته با توجه به رقابتی که وجود دارد، باید دید تصمیم مربی برای ترکیب نفرات چه خواهد بود.

 

کاظمیان تصریح کرد: پرسپولیس امسال زمان خوبی بسته شد و بازیکنان با کیفیتی جذب کرد، حالا اگر شروع تمرینات کمی دیر بود، از جهات دیگر جلوتر از سایرین بودیم که کمک می کند تا از روز اول بازی ها بدنبال ذخیره امتیازات باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)