مرجع خبری پرسپولیس : رئیس فدراسیون فوتبال به همراه هیات 5 نفره ایرانی برای شرکت در جلسه کمیته مسابقات تهران را به مقصد مالزی ترک کرده و صبح فردا در اولین نشستی که ساعت 9 در مالزی برگزار می شود، شركت مي‌كند.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان،‌ رئیس فدراسیون فوتبال گفت:

 

صبح فردا در خصوص برنامه مسابقات و فعالیتهای کمیته مسابقات، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، زمان برگزاری مسابقات که با حضور کشورهای عضو در لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود، به بحث و بررسی می پردازیم تا تصمیم نهایی برای تغییر زمان رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ، همچنین همزمانی دیدار آخر رقابتهای مقدماتی جام جهانی گرفته شود. البته ما پیشنهادات و برنامه های خود را ارائه می دهیم تا پس از بحث و بررسی به نتیجه برسیم.

 

وي ادامه داد: ما بحث برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی از تقویم رقابتهای فوتبال ایران در فصل پیش رو را پیگیری خواهیم کرد و در این باره ماه گذشته نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم که آنها در این خصوص تا روز چهارشنبه تصمیم گیری خواهند کرد.

 

علی کفاشیان، عزیز محمدی، بهروان، فتح اله زاده و رحیمی امروز تهران را به مقصد مالزی ترک کرده و پس از استراحتی کوتاه در خصوص برنامه ها و پیشنهادات خود برای دو نشستی که روز سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود، هماهنگی های لازم را انجام دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)