مرجع خبری پرسپولیس : كاپیتان اسبق تیم ملی وتیم فوتبال پرسپولیس گفت: مگر تیم فوتبال پرسپولیس پیشكسوت نداردكه آقایان مدیر، دوستان غیرفوتبالی خود را سرپرست آن می كنند.


محمد پنجعلی افزود: باشگاه پرسپولیس پیشكسوتان بسیار زیادی دارد كه هر كدام از آنها می توانند، در بخش های مختلف كمك حال این تیم بوده و بدون چشم داشتی كار كنند.

 

وی ادامه داد: این اصلا زیبا نیست كه با این تعداد پیشكسوت مسئولان به دنبال سرپرست غیر فوتبالی رفتند.

 

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح كرد:باحضور پیشكسوتان وزن نیمكت پرسپولیس بسیار بالاتر می رفت و در روند فعالیت ها و كار تیمی آن موثر بودند. دوستان بدانند كه افراد غریبه به درد این فوتبال نمی خورند.


* مدیران فوتبالی برخلاف غیر فوتبالی ها دلسوز هستند

كاپیتان اسبق تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: مدیران غیر فوتبالی تنها به فكر نتیجه هستند، زیرا می خواهند به هر شكل ممكن صندلی های خود را حفظ كنند.


وی تاكید كرد: این مدیران در طول سال های گذشته همیشه پس از جدایی لطمات مالی سنگینی را وارد كرده اند و تا سال ها بعد مدیران جدید مجبور به پرداخت بدهی های آنها شده اند.


پنجعلی خاطرنشان كرد: اگر روزی باشگاه های ما خصوصی شوند مدیران فعلی هیچ جایگاهی در تیم های خود نخواهند داشت.


* تاثیرگذاری پیشكسوتان باید مشهود باشد

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر چه مرا به كمیته فنی و پیشكسوتان باشگاه دعوت نكردند، اما امیدوار بودم كه حداقل به نظرات دیگر توجه می كردند.


وی با انتقاد از شیوه انتخاب مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در انتخاب سرمربی تیم همه با گزینه ایرانی موافق بودند، اما دوستان در نهایت گزینه مد نظر خود را به اصطلاح با مشورت از پیشكسوتان انتخاب كردند.


پنجعلی خاطرنشان كرد: احساس كردم دوستان نمی خواهند در هیات مدیره تاثیرگذار باشم و به همین سبب استعفا دادم. پیشكسوتان نباید در جایی حضور یابند كه تاثیر نیستند وبه حرف آنان توجه نمی شود.


* حمایت از پیشكسوتان صوری است

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از شیوه حمایت از پیشكسوتان، در این باشگاه گفت: تمام این حمایت ها صوری است و هیچگاه در تصمیم گیری های مهم نظرات آنان تاثیر گذار نبوده است.


وی تاكید كرد: اگر حرفی از پیشكسوت می زنند، تنها برای جلب توجه و بدست آوردن حمایت هواداران است و در نهایت زمانی كه به هدف خود می رسند، ما را فراموش می كنند.


پنجعلی در ادامه یادآور شد: بازی كردن با اسم پیشكسوت به هیچ عنوان زیبا نیست، زیرا ما سال های خوب عمر خود را در این فوتبال گذاشته ایم و عاشقانه پرسپولیس را دوست داریم.


* فوتبال ایران از ریشه خراب شده است

كاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، با انتقاد از وضعیت فعلی فوتبال كشورمان، ‌گفت: متاسفانه فوتبال ما از ریشه خراب است و تنها دلیل آن حواشی فراوانی است كه وارد آن شد.


وی در خصوص پرسپولیس جدید،‌ اظهار داشت: تیم ما تقریبا در اكثر پست ها بهترین های كشور را در اختیار دارد و باید در لیگ موفق باشد.


وی ادامه داد : اطمینان دارم در صورتی كه پرسپولیس دچار حواشی نشود،‌ می تواند در لیگ نتایج قابل قبولی را بگیرد و به عنوان یك پرسپولیسی امیدوارم این اتفاق رخ دهد.


* فوتبال در ماه رمضان زیبا تر است

پنجعلی در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر عدم برگزاری مسابقات لیگ درماه مبارك رمضان‌ گفت: فكرنمی كنم این خواسته اهمیت چندانی داشته باشد، زیرا در ماه رمضان هم می توان لیگ را برگزار كرد.


وی ادامه داد: برگزاری مسابقات در این ماه نه تنها لطمه ای وارد نمی كند،‌ بلكه به زیباتر شدن این مسابقات نیز با آن حال و هوا معنوی كمك می كند.


كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ای كاش دوستان حداقل در این جا برای مطرح كردن این حرف از تجربیات كمیته فنی یا پیشكسوتان استفاده می كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)