نیلسون زیر سقف قرارداد ایرانی ها از پرسپولیس پول می گیرد

مرجع خبری پرسپولیس : ديروز حجم عمده‌اي از مطالب و صفحات مربوط به اخبار پرسپوليس به شايعه نارضايتي ژوزه مانوئل از شرايط موجود اختصاص داشت و اينكه سرمربي پرتغالي قرمزها با ناراحتي از اين وضع قصد دارد پرسپوليس را ترك كند.

 

از آنجايي كه قرارداد مانوئل و دستيارانش با پرسپوليس ثبت نشده اين شايعات جدي گرفته شد.

 

اما ديروز خبر رسيد مشكلات مانوئل و باشگاه حل شده و نبايد نگران اين بود كه در آستانه نخستين بازي از فصل جديد، پيرمرد پرتغالي به نشانه اعتراض تيمش را رها كند و برود.

 

هرچند به نظر مي‌رسد مشكلاتي ميان ژوزه و باشگاه بوده و پيرمرد به خاطر پول نگرفتن و نيامدن گلر خارجي شاكي شده اما برخي رسانه‌ها پيازداغ ماجرا را زياد كرده‌اند و مثلا نوشته‌اند مانوئل به خاطر ناراحتي‌اش تمرين عصر يكشنبه را لغو كرده كه اصلا چنين چيزي صحت نداشته است.

بعد از پرداختن روزنامه‌هاي ورزشي به ماجراي ناراحتي مانوئل و اينكه او مي‌خواهد از ايران برود، ديروز، خبرگزاري نزديك به باشگاه از حل شدن مشكلات طرفين خبر داد و نوشت: «مانوئل ژوزه به دليل عدم پرداخت مبلغ قرارداد و مشكل در دو بند از قراردادش با مسوولان باشگاه پرسپوليس براي امضاي قرارداد به توافق نرسيده بود. همين موضوع باعث شد اين مربي بدون قرارداد كار خود را با پرسپوليس آغاز كند. پس از اين موضوع، شايعه ناراحتي و حتي قهر ژوزه از پرسپوليس مطرح و حتي گفته شد اين مربي به همين دليل تمرين عصر روز گذشته (يكشنبه) را تعطيل كرده اما پس از پيگيري‌هاي رويانيان و جلساتي كه انجام شد مشكلات قرارداد ژوزه حل شد. ژوزه مبلغي از پول خود را نيز دريافت كرده است. قرارداد اين مربي يكساله است اما ژوزه به رويانيان اعلام كرده آمادگي اين را دارد كه دو سال در پرسپوليس بماند.»

در ادامه اين خبر آمده است: «يكي ديگر از ناراحتي‌هاي ژوزه نيامدن دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس بود. سرمربي پرسپوليس از اين بابت ابراز نگراني كرده بود كه اين مشكل نيز حل شد و قرار است دروازه‌بان گيمارش به تهران بيايد البته وي جمعه شب وارد فرودگاه امام خميني شد اما به دليل مشكل ويزا نتوانست از فرودگاه خارج شود و به همين دليل به كشورش بازگشت.»

براي پي بردن به اصل قضيه سراغ رحيمي مدير برنامه‌هاي مانوئل رفتيم. رحيمي كه طي تمام روزهاي اين دو هفته اخير مي‌گفت به زودي قرارداد مانوئل منعقد مي‌شود، اين‌بار هم گفت تا يكي دو روز آينده اين كار انجام خواهد شد.

 

حتما روزنامه‌هاي امروز (دوشنبه) را خوانده‌ايد كه همه درباره ناراحتي مانوئل از شرايط موجود نوشته‌اند و اينكه قراردادش بسته نشده و مي‌خواهد برود.
بله، در سايت نگاهي به مطالب روزنامه‌ها انداختم اما همانطور كه در صحبت‌هاي قبلي با شما اعلام كرده بودم در مورد امضاي قرارداد مشكل خاصي وجود ندارد. در مورد موضوع دروازه‌بان برزيلي يك ناهماهنگي صورت گرفته بود كه بعدش حل شد اما نيلسون داخل هواپيما بود و هواپيما روي باند پرواز بود بنابراين نمي‌شد كاري كرد و برگرداندنش شدني نبود. اگر هم مانوئل ناراحت شده مي‌داند كه در كشورهاي آسيايي اين ناهماهنگي‌ها و مشكلات وجود دارد.

حالا مشكل قرارداد ايشان حل شده؟
ما ديشب (يكشنبه) تا ساعت 11 شب داشتيم قرارداد را اصلاح مي‌كرديم.

چرا اين اصلاحات اينقدر طول كشيده؟
خب به‌خاطر اينكه مانوئل يك وكيل حقوقي در پرتغال دارد كه تمام‌ آرتيكل‌ها و متن‌ها براي او فرستاده مي‌شود و ايشان از نظر حقوقي اصلاحش مي‌كند. بعد ايشان قرارداد را مي‌فرستد و باشگاه دوباره تغييراتي مي‌دهد. هر دفعه كه اين تغييرات اعمال مي‌شود 3-2 روز زمان مي‌برد چون آن وكيل تنها كارش اين نيست و مثلا اگر ما امروز قرارداد را مي‌فرستيم بعد از يك روز جوابمان را مي‌دهد، همين رفت و برگشت‌ها و اصلاحات باعث شده تا الان قرارداد امضا نشود.

حالا كي امضا مي‌شود؟
‌به نظر خود من، به احتمال زياد طي يكي دو روز آينده امضا مي‌شود. ما ديشب (يكشنبه شب) آخرين تغييرات را داديم و براي بازبيني نهايي دوباره براي وكيل پرتغالي مانوئل فرستاديم.

برخي روزنامه‌ها نوشته‌اند مانوئل از شدت ناراحتي در هتل محل اقامتش داد و بيداد مي‌كرده و كارمندان هتل هم شاهد اين اتفاقات بوده‌اند.
(با كمي تاخير) من كه چيزي نديدم و نشنيدم. از نظر من اين اتفاق نيفتاده، من هر روز پيش مانوئل هستم و چنين چيزي نديدم.

قرار بود قسمتي از پول قرارداد ايشان پرداخت شود. آيا اين اتفاق افتاده؟
فكر مي‌كنم از سوي باشگاه پرسپوليس انجام شده است.

 

شما از نيلسون دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس هم خبر داريد؟
نيلسون در پرتغال بود و مشكلش حل شده، احتمالا امشب (ديشب) به تهران مي‌رسد.

 

گفته مي‌شود رقمي حدود 500 هزار دلار براي رضايتنامه و 600 هزار دلار براي قرارداد او پرداخت مي‌شود.
اصلا چنين چيزي نيست. اين دروازه‌بان زير سقف بازيكنان ايراني پول مي‌گيرد و اين را صددرصد با قاطعيت اعلام مي‌كنم.

 

ITC سوسا هم كه رسيد، او مي‌تواند از هفته اول بازي كند؟
‌ بله 3-2 روز است كه ITC سوسا رسيده و مشكلي براي بازي ندارد. دو روز پيش هم منزلش را تحويل گرفت و از اين حيث هم مشكلي ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)