مرجع خبری پرسپولیس : نائب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: در ماه مبارك رمضان پرسپوليس مي تواند مسابقه ندهد و همه تيم ها يگ برتري هم درورزشگاه هاي خود به ميدان مي روند.

هادي آيت اللهي با بيان اين مطلب افزود: نسبت به پا فشاري رويانيان كه نظر خودشان است بازي نكنند ولي فدراسيون با مقررات خود با آنها برخورد خواهد كرد تيم هايي كه دو هفته در اين رقابت ها حضور نداشته باشند بر اساس قانون در ليگ برتر ديگر حق شركت در مسابقات ليگ را ندارند اين قانون شوخي بردار نيست.

 

فدراسيون فوتبال در همه موارد و مسائل شرعي را رعايت خواهد كرد و حرمت خاصي نسبت به ماه مبارك رمضان خواهيم داشت.

ما برنامه را طوري تنظيم كرديم كه تيم هاي بعد از افطار به تمرينات خود بپردازند كه بهانه اي دست بازيكنان ندهيم.

وي درخصوص زمان بازي هاي تيم ها گفت:  هيچ باشگاهي به صورت كتبي نامه اي نداد بلكه ما مكتوب زمان بازي ها در ماه مبارك رمضان را به آنها ارائه داديم و بعد از افطار برگزار مي شود.

آيت اللهي در پاسخ به اين سوال كه تيم ها مي توانند در استاديوم هاي شخصي خود بازي كنند گفت: برخي از باشگاه ها با كمبود امكانات از جمله نبود نور استاندارد در استاديوم هاي خود با مشكل روبرو هستند اما تمام باشگاه هاي شركت كننده در ليگ برتر مي توانند استاديوم مورد نظر و استاندارد خود را معرفي كنند و در همان مكان به رقابت هاي خود بپردازند.

نايب رئيس فدراسيون در خصوص بدهي برخي از باشگاه  ليگ برتري تصريح كرد: در سازمان ليگ برتر در رابطه با كميته انضباطي تعامل خوبي دارد و احكام انضباطي تنها از طريق كميته انضباطي صورت مي گيرد تا برخورد هاي لازم  با متخليان  را انجام بدهد و حتي اين مي تواند به كسر امتياز منجر شود و اكنون به تيم ها فرصت داده شده تا نيم فصل اول تيم ها بايد مطالبات اشخاص حقيقي و حقوقي پرداخت كنند و به سازمان ليگ متعهد شوند كه اين كارها را به صورت تمام و كمال انجام مي دهند.

وي در پايان خاطر نشان كرد:  4-3  تيم مستثني هستند چرا كه بدهي ندارند اما ما بقيه تيم ها دچار چنين مشكلي هستند ما به آنها تاكيد كرديم كه تسويه حساب هاي خود را انجام دهند اما مشكلات خاص و بسياري كه گريبان گير تيم ها شده مانع از انجام اين مهم شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)