مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از بازي اول شخصيت قهرماني پرسپوليس را نشان مي دهيم.


عليرضا نورمحمدي اظهار داشت: ليگ بسيار سختي را پيش رو داريم اما انگيزه بچه ها خيلي بالا است و از همين شروع ليگ شخصيت قهرماني تیم پرسپوليس را نشان مي دهيم.

 

آقاي رويانيان در فصل نقل و انتقالات زحمات زيادي كشيد و تيم بسيار خوبي بست اما همين مسئله باعث شده تا توقعات از پرسپوليس بالا برود، ما هم تلاش مي كنيم از همين شروع ليگ محكم و پرقدرت ظاهر شويم تا شخصيت قهرماني امان را نشان دهيم.

وي افزود: بازي اول ما سخت ترين بازي مان است چون در گرماي شديد آبادان بايد به مصاف صنعت نفت برويم، شناخت چنداني از صنعت نفت نداريم چون اين تيم هم مثل بقيه تيم ها تغييراتي داشته و با چهره اي جديد وارد ليگ مي شود. در هر صورت ما بايد با  تمام مشكلاتي كه داريم به آبادان برويم و محكوم به برد هستيم تا ليگ را با قدرت شروع كنيم.

وي در ادامه گفت‌: صنعت نفت در زمين خودش حريف سرسختي است و به راحتي شكست نمي خورد، ضمن اينكه هواداران اين تيم هم بسيار پرشور هستند و با حرارت و هيجان خاصي تيم شهرشان را  تشويق مي كنند اما چنين جوهايي براي ما مشكل ساز نمي شود چون تمام بچه هاي تيم ما با تجربه اند و به راحتي مي توانند در چنين شرايطي بازي كنند.

 

مدافع تيم پرسپوليس اظهار داشت: خط دفاع پرسپوليس شرايط بسيار خوبي دارد و تلاش مي كنيم با هماهنگي كامل در مسابقات شركت كنيم تا دروازه پرسپوليس را بيمه كنيم. قصد داريم بهترين خط دفاع ليگ را تشكيل دهيم تا خاطرات بد فصل گذشته را از ذهن هواداران پاك كنيم.

 

وي افزود: پرسپوليس با تمام قوا و انگيزه بالا به آبادان مي رود و قصد داريم با ارايه يك بازي خوب، دست پر از آبادان برگرديم، البته كارمان خيلي سخت است اما چاره اي نداريم چون توقعات از پرسپوليس بالا است و بايد ليگ را با قدرت شروع كنيم.

 

نورمحمدي در پايان گفت: هر چند هواداران فصل بدي از پرسپوليس ديدند اما از شروع  تمرينات براي فصل جديد براي ما سنگ تمام گذاشتند و كنار ما بودند. قصد داريم بهترين عملكرد را داشته باشيم تا هم فصل قبل را از ذهن هواداران پاك كنيم و هم با قهرماني در ليگ جديد دل آنها را شاد كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)