مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی گفت: مصدومیت من جدی نیست اما کادر پزشکی و کادر فنی نخواستند که ریسک کنیم، به همین دلیل از هفته آینده به تمرینات تیمی بر می گردم.

 

بازیکن ملی پوش پرسپولیس گفت: آسیب دیدگی که برای من بوجود آمد طبق تشخیص کادر پزشکی، کشیدگی درجه یک است. خیلی جدی نیست اما طی دو روزی که تمرین می کردم درد داشتم.

 

در نهایت دکتر با مشورت مربی تصمیم گرفت، ریسک نکنیم و برای بازگشت به تمرینات تا بهبودی کامل صبر کنم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه فیزیوتراپی را به دقت دنبال می کنم. وضعیتم خیلی بهتر است و امیدوارم که از هفته آینده تمرینات را از سر بگیرم.

 

مهاجم تکنیکی سرخپوشان درباره وضعیت تیم برای شروع بازی های فصل جدید نیز گفت: کاملا مشخص است که هواداران از ما توقع زیادی دارند. آنها حق دارند و شرایط تیم هم خوب است. انگیزه و انرژی زیادی در تیم وجود دارد. با حضور مانوئل کارهای تاکتیکی را شروع کردیم. او تمرکز ویژه ای روی این مساله دارد، بخشی از زمان از دست رفته را جبران کردیم. به هر حال باید قبول کرد که یک زمان ده روزه کافی نیست تا همه چیز کامل شود.

 

رضایی با اشاره به در پیش بودن بازی با صنعت نفت در پایان تصریح کرد: صحبت از یک هفته تمرین بیشتر نیست. وقتی تغییرات اتفاق می افتد ایجاد شناخت کمی زمان می برد ولی بچه ها آماده شده اند تا با غلبه بر شرایط جوی از همین اولین بازی برای گرفتن سه امتیاز به میدان بروند. مانوئل این را از ما می خواهد و برنامه ریزی هایش را بر این اساس انجام داد اما به هر حال سه، چهار هفته زمان لازم است تا کل لیگ به ثبات برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)