ما در خدمت آیت اللهی هستیم!

مرجع خبری پرسپولیس : محمد رويانيان مي گويد همچنان پيگير اين موضوع است كه در صورت اعلام مراجع مبني بر بازي نكردن در ماه رمضان پرسپوليس بازي‌هايش را در اين ماه انجام ندهد.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره آغاز ليگ برتر و ديدار پرسپوليس مقابل نفت آبادان، اظهار كرد: خوشحالم از اين كه شايعاتي كه برخي درباره عدم حضور پرسپوليس در آغاز ليگ مطرح كرده بودند، خاتمه پيدا مي‌كند و براي هر دو تيم خوشحالم كه آغازگر ليگ هستند.

 

وي ادامه داد: پس از صحبت‌هايي كه درباره سياست باشگاه پرسپوليس پيرامون بازي در ماه مبارك رمضان انجام دادم و واكنش‌هايي كه به وجود آمد در اين باره سكوت كردم كه كسي فكر نكند ما به خاطر نتيجه‌ گرفتن در بازي‌ها اين بحث را مطرح ‌كرده‌ايم اما حتما اين موضوع را پيگيري خواهيم كرد و به دنبال رعايت مسايل شرعي خواهيم بود.

 

رويانيان افزود: براي اين كه هم ما و هم نفت آبادان بازي جوانمردانه‌اي را انجام دهيم، فعلا در اين باره سكوت مي‌كنم، اما به طور قطع اين موضوع را پيگيري خواهم كرد. براي ما كل فصل مهم است، نه فقط دو، سه بازي.


وي درباره واكنش‌هايي كه به صحبت او مبني بر عدم حضور پرسپوليس در بازي‌هاي ماه مبارك رمضان اتفاق افتاد گفت: من از هواداران مي‌‌خواهم كه به هيچ عنوان زود قضاوت نكنند و فشار را از روي تيم بردارند. بايد بگذاريم اين تيم كار خودش را بكند و مطمئن باشيد كه نتيجه‌ مي‌گيرد. ممكن است فردا ديدار من با آيات عظام شروع شود. اگر تكليف شود كه نبايد در ماه مبارك رمضان بازي كنيم ما هم شركت نخواهيم كرد، اما اگر از نظر علما مشكلي وجود نداشته باشد، ما بازي‌هاي خود را برگزار مي‌‌كنيم و تمرين‌هاي خود را هم حتما شب و بعد از افطار انجام مي‌دهيم.


رويانيان درباره اظهارنظر آيت‌اللهي كه گفته بود پرسپوليس در صورت شركت نكردن در دو هفته پياپي از حضور در ادامه ليگ محروم مي‌شود، گفت: ما در خدمت آيت‌اللهي هستيم!


مديرعامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد از قرعه كشي بازي‌هاي ليگ گفت: اين اصلا عادلانه نيست كه رقيب ما بيشتر نيم فصل را در تهران بازي مي‌كند، اما بيشتر بازي‌هاي ما در شهرستان‌ها باشد. وقتي تيم رقيب در يك نيم فصل كاملا در تهران است و ما بايد به شهرستان‌ها برويم، عدالت رعايت نشده است. مي‌گويند قرعه كشي انجام شده، اما ما تا الان هم خيلي از بي‌مهري‌ها را هم تحمل ‌كرده‌ايم و مطمئن هستم كه پس از اين هم از اين اتفاقات برايمان خواهد افتاد.


رويانيان در ادامه گفت‌وگويش درباره خريدهاي ساير تيم‌هاي ليگ گفت: دوستان حرفه‌اي بودند و هجمه‌هاي اوليه را روي سر ما خالي كردند و همه جا گفتند كه ما پول زياد مي‌دهيم و براي بازيكنان ماشين مي‌گيريم، اما الان خودشان ماشاءالله خوب دارند پول مي‌دهند. با اين حال يك روز پرده‌ها كنار مي‌رود و مشخص مي‌شود كه هر كس چه كاري كرده است.


وي درباره حضور نكونام در استقلال گفت: من راجع به نكونام هيچ صحبتي نمي‌كنم. او يك بازيكن حرفه‌اي و سرمايه فوتبال ماست كه براي ما كاملا محترم و عزيز است. قيمت نكونام دست خودش نيست. مي‌‌خواهم اين را بگويم كه مطمئن باشيد ما كمتر از تيمهاي رقيبمان خرج كرده‌ايم.


رويانيان در پاسخ به اين سوال كه برخي معتقدند استقلال تيم كامل‌تري نسبت به پرسپوليس دارد، گفت: خيلي خوب است كه درباره استقلال اين طور مي‌گويند. ما كه ادعايي نكرديم. اميدوارم هر تيمي كه حقش است در زمين موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)