مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد پولادی گفت: دفاع چپ را ترجیح می دهم چون در همین پست به تیم ملی دعوت شدم و در آنجا بازی می کنم.


اما در نهایت این سرمربی است که تصمیم می گیرد که در چه پستی به میدان بروم و هر جا که باشد بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام می دهم. چپ پای تکنیکی پرسپولیس با بیان این مطلب ادامه داد:

 

با توجه به اینکه اولین هفته لیگ است، طبعا شناختی از شرایط تیم ها وجود ندارد اما تا آنجا که به خودمان مربوط می شود آماده شروع بازی ها شده ایم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

 

وی در ادامه با اشاره به تمریناتی که در این مدت انجام شده است، گفت: معلوم است که شما هر قدر بیشتر زمان داشته باشید هماهنگی بیشتری ایجاد شود. پس هر قدر تمرین کنید باز هم کم است. به همین دلیل لیگ هر چه جلو می رود، هماهنگی بیشتر می شود. از این جهت شاید بتوان گفت اگر کمی زودتر شروع می کردیم بهتر بود ولی اینطور نیست که ضعف داشته باشیم.

بعد از بدنسازی خوبی که انجام دادیم، آقای مانوئل آمد که تمرکز زیادی روی کارهای تاکتیکی داشتند. در کل فکر می کنم در آمادگی خوبی به سر می بریم ولی به زمان هم احتیاج داریم و نتایج خوبی در این فصل رقم می خورد.

مدافع هافبک پرسپولیس در ادامه درباره پست دلخواه خود برای بازی گفت: به عنوان بازیکن نمی توانم این مساله را تعیین کنم ولی به عنوان یک نظر شخصی، دفاع چپ را ترجیح می دهم چون در همین پست به تیم ملی دعوت شدم و در آنجا بازی می کنم اما در نهایت این سرمربی است که تصمیم می گیرد که در چه پستی به میدان بروم و هر جا که باشد بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام می دهم.

پولادی در پایان افزود: در این مدت فشار زیادی را در تمرینات تحمل کردیم. باشگاه هم همه اقدامات را برای تقویت تیم انجام داد. همه اینها برای آن است که پرسپولیس در این فصل نتیجه بگیرد و هواداران را شاد کنیم. در این فصل طولانی، فراز و نشیب های زیادی وجود دارد ولی با حمایت هواداران موفق خواهیم شد. کاری نداریم که دیگران کهکشانی هستند یا نه، ولی ما می خواهیم قهرمان بشویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)