مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان گفت: رویارویی من و ژوزه که مربی بزرگی است، عجیب نیست.


آلبرتو کاستا درباره شرایط تیم نفت آبادان برای بازی با پرسپولیس اظهار داشت: نسبت به سال گذشته تیم هماهنگ تری را تشکیل داده ایم و بچه ها به خوبی با هم هماهنگ شده اند.می خواهیم فردا شب بازی زیبایی به نمایش بگذاریم.

 

وی در مورد پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس بازی خوب و اسمی دارد اما ما به اسمی ها کاری نداریم. این هم یک مسابقه از 34 بازی است. این مسابقه برای من خاص نیست.

 

سرمربی پرتغالی نفت آبادان در ارتباط با اینکه قرار است با ژوزه سرمربی پرسپولیس رودررو شود، تصریح کرد: او دوست و همکار خوب من است. ما از قبل با هم آشنایی داریم ژوزه مربی بسیار بزرگ و با تجربه ای است و خوشحالم که به ایران آمده است. اینکه قرار است ما رودرروی هم قرار گیریم چیز عجیبی نیست.


کاستا در پاسخ به این سؤال که آیا مسائل مدیریتی نفت آبادان بر این تیم تاثیر گذاشته یا خیر گفت: اکنون هیچ مشکلی نیست. امروز جلسه ای داشتیم که همه مدیران بودند. خانواده من در پرتغال هستند اما خوشحالم که خانواده ای در ایران دارم که همه کنار هم هستند. روزی که من به ایران آمدم همین دوستان بودند و خوشحالم که ماندگار شدند. اگر تغییری در مدیریت رخ می داد به نفع من و شاگردانم نبود و اوایلی که این اخبار را می شنیدم نگران بودم اما حالا خیالم راحت است. البته من فارسی را خوب بلد نیستم و دقیقا نمی دانم چه صحبت هایی می شود، اما خوشحالم که همه چیز حل شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)